Man, get real.
Tractoren zijn t.
Zo begon Lamborghini ook. Dat dan weer welā¦
Hier. Eigen fotoās. Techno Classica 2019. Misschien wel de laatste ooit.
Sorry, maar een LE van bijna 7000 stuks, genummerd of niet, is toch sowieso lachwekkend.
En überhaupt al die LE, waar ze het aan koppelen is vaak zo ver gezocht.
Ze hebben zich nog ingehouden, had erger gekund:
Ca. 2009 10.007 stuks
Ik dacht dat je mis was, maar neen, is ver van limited in mijn ogen.
Zijn die allemaal verkocht?
Lijkt me wel na 10 jaar, een scherpe korting als die als winkeldochter in de vitrine lag moet iemand toch al overgehaald hebben om voor deze te gaan in de tussentijd.
Ik heb sinds kort een Breitling SOH. Helemaal eens met je voor en nadelen!
Met alle respect, wees eens eerlijk, hoevaak heeft u simultaan 3 tijdzones gemeten op uw horlogeā¦? Hoevaak is dat daadwerkelijk nodig? Inherent is een gmt bezel eigenlijk geheel overbodig en maakt het de bezel onnodig lelijk en druk. Dan zit er ook nog een gmt aanduiding op de buitenste rand van de dial. Dubbelop dusā¦buiten het feit dat men met de nieuwe bezel ook een derde tijdzone kan instellen indien wenselijk.
Maar mensen die simultaan 3 tijdzones tegelijk willen weten zijn op 1 hand te tellen. Dus om de bezel mooier te maken ten kosten van gebruiksgemak van het aflezen van een 3e tijdzone is mijn inziens geen misser maar juist een geniale zet. Weg met die drukke bezel.
Good riddance.
Idem dito voor die caseback. Veel te druk met al die reken eenheden en ik vraag me af hoeveel dragers überhaupt snappen hoe ze eenheden kunnen omrekenen aan hand van die caseback. En indien ja, hoevaak wordt zoiets gebruikt? Even mijn horloge afdoen om liters naar gallons om te rekenen?
Ik zie het niet gebeurenā¦
Dan de dialā¦er had geen letter meer bijgekundā¦
Maar goed, gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi. Anders zou de wereld ook zo saai zijn!
Absoluut! Gefeliciteerd met uw Breitling Heritage! Prachtige klok. Erg stijlvol. Veel plezier ervan maar dat zal ongetwijfeld lukken!
Zo zie je maar dat door het afvlakken van hun horloges en publiek vergroten
Een 24u bezel is iets wat je op 90% van een gmt ziet, hoort (in mijn ogen dan) er gewoon op.
Die rode tekst is juist dat extra dat de dial iets drukker maakt, dus de typische breitling stempel.
De caseback zie je idd niet, moest deze rekentabel er niet opstaan had ik die nog gekocht. Maar een leuke gimmick.
Algoe dat smaken verschillen, want een nieuwe maakt me niet warm en had ik voor een ander model gegaan wssā¦
Ik ben het wel met u eens betreft het luxe artikelen gedeelte. Er worden sowieso al (te veel) grondstoffen gebruikt voor luxe artikelen. Maar dat verpakking en papierwerk geen verschil uitmaken klopt niet helemaal. Breitling verkoopt ommenabij de 150 a 200.000 horloges per jaar. Even gemiddelde nemen. Dat is 175.000x een dik boekwerk. Dat zijn heel wat bomen die jaarlijks gekapt moeten worden inclusief alle rompslomp om ze tot papier te transformeren. Fabrieken, vrachtwagens, hijskranen, boten, autoās, kettingzagen, miljoenen liters brandstof etcetc.
Dat is niet verwaarloosbaar. Het scheelt meer dan men in eerste instantie zou denken.
Haha als u met afvlakken mooier maken bedoelt dan ben ik het met u eens! Maar ja, als je als bedrijf je markt groter kan maken zou men dom zijn om het niet te doen lijkt mij vanuit een zakelijke insteek. Dat er op 90% van de gmtās een gmt bezel zit kan ik me voorstellen. Maar dat heb ik persoonlijk nooit mooi gevonden. Ik heb een Rolex explorer 2 gehad. Niet een echte gmt maar goed, wel een gmt functie. Maar ik stoorde me altijd aan die lelijke bezel met enorme getallen erop. Snel weer verkocht. Zo ook een Planet ocean Seamaster gmt gehad maar daar kon ik ook maar niet aan wennen. Laten we het er op houden dat smaken verschillen.
Betreft de dial. Ja een rood accent is altijd wel mooi. Daar ben ik helemaal met u eens. Sportieve touch. Maar de overvloed aan tekst heeft me altijd weerhouden het vorige model aan te schaffen. Veel te veel tekst. En uit balans. Dat ligt dus niet aan het rode maar aan de lappen tekst.
Ach ja, zolang we allebei blij zijn met onze eigen horloges is het allemaal zoals het hoort te zijn! Nog veel plezier van uw gmt. Ondanks mijn bezwaren met sommige stijl keuzes blijft het overall toch een mooi horloge.
Dank voor uw leuke reactie!
Ik weet iet of het beknibbelen is maar er is wel weer een nieuw verdienmodel gevonden
Dat is 2000 dollar die je kwijt ben en dan mag je een Breitling kopen. Een paar horloges laten circuleren als ātest modelā en cashen maar man man man
For purchase as⦠trek je dit dan af van de totale aankoopsom?
Mijn God, wat een onzin. Eigenlijk wel blij dat ik er weg ben.
Nou Lamborghini, Aston Martin, Ferrari etc. Want kopers bleken in de praktijk regelmatig af te haken wanneer hun geluksnummer niet beschikbaar bleek.
Ze investeren wel lekker in marketing op instagram. Kom ze als enige op mijn tijdlijn tegen, terwijl ik veel meer zoek op andere merken. Misschien doen ze aan micro targetting en weten ze dat ik er stiekem 1 wil hebben
Een horloge leasen?