Breitling of Tudor?

Absolut de Chronomat. Voor mij een “sprekender” design dan de Tudors.

2 likes

In dat geval: Breitling

2 likes

Van die je noemt zou ik voor één van de Tudors gaan. Zelf vind ik de chrono geweldig maar is voor mij wel te groot. Nu je al een gouden Breitling had zou dat mij keuze zijn. Succes met kiezen!

2 likes

Als je het horloge 100% zeker gast houden kies dan wat je wil, over smaak valt niet te twisten, koop wat je het meeste trekt.

Twijfel je en denk je dat je na een tijdje het horloge wil wisselen, inruilen etc etc voor iets anders zoek verder en laat beide merken liggen, je verliest er enorm op bij verkoop. Denk al snel aan tientallen procenten verlies!

Tudor schrijf je gigantisch op af , dat zie je hier in het verkoopgedeelte al, verkopers leren maanden met hun Tudor, zijn pissig dat niemand het wil voor hun prijs en uppen de Tudor keer naar keer, zinloos , ze hebben niet in de gaten dat dat merk totaal niet gewild is. Breitling is net zo, Breitling is zelfs zo erg dat je ze nieuw al tegen spotprijzen kunt krijgen bij de outlet naast schoenenzaken, bh winkels en McDonalds, helemaal totaal niks speciaals aan.

1 like

En als je ze dan tegen een spotprijs aankoopt. Denk je dan dat ie nog steeds zo snel in prijs zakt? Ik denk het niet. Ik denk dat er geen één merk meer waardevast is. Alles een half tot een jaar geleden gekocht verkoop je nu met verlies. Ik heb mijn two tone Chronomat tegen een heel mooie prijs nieuw kunnen kopen. Tweedehands zijn ze nu nog net zo duur. Oh ja. Ik heb mijn eerste Breitling al 23 jaar. Zegt dat genoeg? Ik ben niet zo’ schuiver. Er gaan er wel wat uit, zoals hoogstwaarschijnlijk de PRX en een Hamilton, maar dat is niet anders. Een hobby kost geld en ik kan ze niet allemaal dragen.

2 likes

Breitling!

:heart_eyes::heart_eyes:

13 likes

Ik wist niet dat er zoveel autoverkopers op HF zaten :sunglasses:

6 likes

Hoe kunnen sommige leden anders hun horloge aankopen doen? :wink:

1 like

En kampers

Voor mij is breitling een leukere optie, maar het gaat erom wat jij het mooiste vind.

Je moet ze ook niet nieuw kopen. Laat een ander die afschrijving lekker pakken.

1 like

Neenee, die zijn al lang op Rolex overgeschakeld. Liefst in bi-color.

Heb nu toch een vraag. Gebruikt Breitling ook uurwerken van Tudor?

1 like

Ja, in de superocean heritage II. Volgens mij caliber 20

1 like

Ik zelf persoonlijk zou niet eens hoeven te kiezen…Breitling :100:%
Zeer mooi en een aparte model met die bracelet!!

1 like

Ja zoals gezegd in de superocean heritage
De B20

Hier zie je ze naast elkaar. De afwerking op de Breitling is wel een stap omhoog tov de tudor

En omgekeerd zit de Breitling B01 in de black bay chrono

3 likes

Wel mooi met dat groen!

Heel mooi! Heb hem gepast op de groene band. Is ook mooi hoor! Vind misschien de blauwe nog wel de mooiste op staal! Het horloge is he stoer, maar je ziet gewoon dat het verfijnd is gemaakt door breitling. Die combinatie is best knap gedaan.

3 likes

En dan jaren later hier de hoofdprijs vragen voor bijvoorbeeld een Colt die ze nieuw met minimaal 30% korting hebben gekocht in de outlet.
Maar goed, vragen staat vrij…

3 likes

Ja, dat zie ik ook vaak.

Ff een colt kopen voor 1700 bij outlet Roermond en hier na 2 jaar dragen nog even 2000+ vragen.

9 likes