Ik zat te kijken naar een horloge uit Japan, enige ervaring met het inklaringstraject toevallig?
Zeker, reken op een factuur van de vervoerder van minimaal 21% btw op de kosten van het horloge en van de transportkosten. Daarbovenop krijg je nog de afhandelings en administratiekosten van de vervoerder (paar tientjes). De importheffing op horloges is gelukkig maar 0,80 euro.
Ok, bedankt voor de tip, dus los van BTW en verzendkosten valt het nog best mee. Eens kijken of het de moeite waard is
Prachtig
De Navitimer bestaat dit jaar 70 jaar. Ik ben benieuwd met wat voor mooie limited edition Breitling.
Dit is een foto van Chrono24. Ik heb dit nu al vaker gezien bij moderne Navitimer modellen. De witte letters “NAVITIMER” verwateren een beetje in de blauwe dial. Erg zonde. Je zou beter verwachten van een luxe merk als Breitling.
Fijn Engels in de subtekst. Of ligt het aan mij…
Wel jammer dat er zo weinig Navitimers met zichtbodem zijn, vooral die handopwind chronomodellen zijn heerlijk om ‘van achteren’ te bekijken.
Ook in het echt dit probleem gezien of alleen op foto’s?
Ook in een review van Random Rob. Hij benoemde het toen ook en nu zie ik het dus ook regelmatig op foto’s op Chrono24.
Gek genoeg lijkt het alleen voor te komen in de tekst “Navitimer”. Je zou denken dat je dit dan op meer plaatsen op de dial tegenkomt.
Dat is inderdaad schokkend snap niet dat die ooit verkocht worden een juwelier stuurd die lijkt mij direct terug.
Ik hoop dat Breitling ooit weer terugvalt op die iconische ‘drukke’ dials inclusief wings. Dit blijven voor mij toch wel dé Breitling horloges.