Breitling Only Deel III

Ja, blijft prachtig heh? Ben er ook erg blij mee. Vind vintage Breitling heel vet en steeds mooier. De periode '70-2010 deed me dan weer weinig van Breitling, maar de moderne zijn weer prachtig :slight_smile:

1 like

14 likes

Heel gaaf :+1:

Nieuw soort gravure op de achterdeksels? Veel duidelijker tov die ik een jaar geleden hen gezien. Of het is misschien ivm het model.

1 like

Grappig, smaak.
Ik vind de nieuwe lijn namelijk he-le-maal niks.
Doe mij de oude modellen maar, met Wings :muscle:

15 likes

Ja wings zijn super, maar ik vind die bezels niks. Maar smaken verschillen inderdaad!

1 like

Ik ben blij dat je er bent. Als niemand de nieuwe modellen zou kopen, dan is het merk ten dode opgeschreven.

Het kan niet leven op oude modellen helaas.

3 likes

Nu nog geld zien te vinden voor zon mooie nieuwe Chronomat. De nieuwe listprijzen van Breitling staan niet helemaal in verhouding tot wat je krijgt vind ik. Op chrono zie je ze ook een stuk goedkoper in het buitenland, maar dat vind ik toch wat spannend.

1 like

Ja ik ook! Ik loop er weer helemaal warm voor. :smiley: En een stuk beter betaalbaar dan Rolex en ook Omega lijkt steeds duurder te worden.

Ik sluit me wel aan bij @BadgeandBezel. Ik vind de modellen van de jaren 90 en 00 erg tof, met de wings steevast op alle modellen. En de lekker uitgesproken dials. :ok_hand: Nu zijn ze een stuk rustiger maar een beetje te saai voor mij. Echt de nieuwe koers van Kern.

Soms is een zooi bandjes hebben liggen best handig. Bedacht me ineens dat ik een blauwe Barton heb liggen welke past op de Chronomat 36 en welke nog best wel een goed zou kunnen werken met die blauwe plaat.

28 likes

Heel erg nice! Helaas was voor mij de 36 te groot en behelp :rofl: ik me met de 32 mm versie.
De blauwe band staat hem goed :+1:

3 likes

De 32 is net zo mooi! Alleen jammer dat de 32 geen draaibare bezel heeft.

Qua look zeker gelijk, alleen jammer dat het een quartz is :thinking: Maar de modelserie is echt goed geslaagd. Draag hem verder ook echt wel met veel plezier :+1:

2 likes

16 likes

16 likes

22 likes

Fijne middag!

18 likes

Crosspost

15 likes

heerlijke klok draagt met zijn 48mm
Zo lekker op de pols :muscle:

18 likes

Heritage SuperOcean groene bezel.