Klopt wat je zegt. Maar het is vettig en eigenlijk een beetje goor, zo ziet her ook uit als je goed kijkt. “Lees goed” Plus het voegt niets toe/geen verbetering.
Wat ik zeg is op feiten gebaseerd, beetje vreemd om dat onzin te noemen. We kunnen verder allemaal googlen.
Het type product wat ik aangeef doet zijn werk veeeel beter zonder nadelige eigenschappen.
Niks persoonlijks. Gewoon advies van iemand met materiaal kennis en praktijkervaring.
Maar denk überhaupt dat Breitling geen onderdelen heeft in voorraad van mijn vintage Breitling. Die is al zo oud…
Verwacht niet dat ze een bezel hebben liggen, laat staan een heel nieuwe uurwerk
Afgelopen week een hele hoop gehakketak met mezelf in huize gvr.
Ik had eerder aangegeven dat ik de Blackbird “red strike” en de Skyracer ging passen.
Helaas vielen ze tegen, zagen er nite netjes genoeg uit.
Dan gaat de zoektocht verder en kom ik een Chronomat b01 tegen in nette staat, maar helaas geen full set, net horloge, maar 12 jaar oud.
Hoewel ik al een nieuwe chronomat heb zal het lastig zijn woensdag.
De Omega zou wél voor wat variatie in de collectie kunnen zorgen natuurlijk
Je kunt dus al keuzestress krijgen terwijl je het horloge nog niet eens hebt
Vandaag maar eens naar Volendam om bij Piet Schilder de rubberen band om te wisselen naar de stalen band. Is weer een andere horloge echt blij mee. Nu nog bedenken wat zomers het beste draagt de rubberen met de fijne micro verstelling of de stalen mesh band.