Maakt dan niet uit toch, welke je ook kiest je hebt dan sowieso een exemplaar die je schitterend vindt
Zou zelf voor wit gaan overigens maar ik denk dat ik de
veelzijdiger vind.
Maakt dan niet uit toch, welke je ook kiest je hebt dan sowieso een exemplaar die je schitterend vindt
Zou zelf voor wit gaan overigens maar ik denk dat ik de
veelzijdiger vind.
Dat is voor mij niet moeilijk, ze zin er in het zwart, blauw, wit en groen.
Ik ga altijd voor zwart.
Ik heb hem al eens in het wit gehad, maar vond hem te moeilijk aflezen.
Nu heb ik de kans om een mooie met zwarte dail ( net fulltime Service gehad trouwens, en alleen de papieren zijn erbij ) terug te kopen.
Zo vaak doet die kans zich ook niet voor
Er zijn overigens best veel Seamasters op het forum.
Kan natuurlijk voor de chronomat gaan en dan in de toekomst een seamaster op het forum overnemen
Woensdag avond weten we het
Mijn mooie Aerospace staat te koop in blauwe deel. Toch maar besloten om hem weg te doen.
Plaatje voor de sfeer: nieuwe Breitling strap voor de Navitimer quartz die ik net op gezet heb.
OK, tijd voor leuke foto’s. Ik geef deze volledig NIEUWE origine Breitling pouch weg voor de meest hilarische eigen foto waarin een Breitling voorkomt. Ik betaal ook de verzendkosten (verzonden in gewatteerde envelope). Sluitingsdatum is a.s. vrijdag 11 augustus.
GO!
Leuke actie!
Ben op bierkantie, zonder B-tje, dus kan helaas niet meedoen…
Maar leuk initiatief!
Heb zelf nog een paar zwarte vierkante ‘doosjes’ van Breitling service acties. Staan te fossilifiseren in het blauw. Kan ik wel bij deze ludieke actie ingooien!
leuke kandidaat die Seamaster
Leuke actie…ik heb zelf de pouch niet nodig……
Maar wat hoe maak je een hilarische foto met een Breitling. Ik zelf kan net een beetje saaie foto maken, een hilarische foto daar heb ik echt geen idee van…
Hier een saaie foto
En we hebben een winnaar
Ja eeeecht, die is wel heel erg saai
Eet smakelijk Richard! Wasabi dial
Hahaha, inderdaad ja. Heel scherp