Breitling Only Deel VI

Lekkere sishu…njammie …
Zeer mooie klok…:ok_hand:

1 like

Coltje blijft weer plakken :grinning:

16 likes

Back in black :heart_eyes::star_struck::heart_eyes::star_struck:

19 likes

Mooie collectie!!

De Blackbird 44 zou ik ook nog graag willen. Maar helaas maar weinig in nieuwstaat te vinden. Ik heb een allergie voor krassen en beschadigingen die ik niet zelf heb gemaakt.

3 likes

Leuke foto zo, en mooie collectie!

1 like

De mijne uit 2019 vond ik twee jaar geleden in nieuwstaat in Frankrijk. Hij komt bijna nooit uit en is altijd als nieuw, een must have :heart_eyes: :star_struck:

1 like

18 likes

Ooit komt hij wel! Ik neig er naar mijn Chrono 45 te verkopen. Daar heb ik een beetje haat/liefde verhouding mee. Draag het liefste de SuperOcean en de Colt.

2 likes

Je hebt hem weer uit de verkoop gehaald.
Misschien inruilen op een van de gewenste horloges?

Inruil vind ik zonde, dan lever je er heel veel op in. Een Blackbird 44 nieuwstaat ben ik ook nog niet tegengekomen. Ook qua waarde ligt de Chrono 45 hoger, toeleggen doen ze liever niet.

Ik zag wel bij Ten2two een mooie Avenger GMT (jouw oude?) en Omega Seamster Planet Ocean. Dan zal ik, als ik beiden wil, waarschijnlijk weer een hoop toe moeten leggen.

Ik heb hem weer uit de verkoop gehaald omdat ik het een week wilde proberen. Helaas teveel “dubbeltje op de eerste rang” figuren. Het is tegenwoordig net marktplaats hier.

1 like

Komt er net 1 beschikbaar op Chrono :two: :four: voor 4250. Volgens mij in nieuwstaat.

1 like

17 likes

4250 voor een Blackbird ?? :flushed: :flushed:

Mijn Avenger is aan een mede forumlid verkocht.

Ik vind deze Blackbird best wel vet hoor :+1:
Zwarte uitgave LE 2000 stuks in het zwart :heart_eyes:

6 likes

Excuses, ik dacht dat je die had ingeruild.

Een hoop geld voor een Blackbird 44

Tja, die wil ik ook wel :+1:

11 likes

12 likes