Breitling Only Deel VII

Bijzonder hoe verschillend we/men ergens over kunnen denken!

Ik vind die eerste 2 foto’s dus echt een heel hoog €300 Swatch horloge uiterlijk hebben, vooral met die generieke bandjes.
3e is mooi, al vind ik de winged versie mooier en de 4e niet maar komt ook omdat ik er een heb gehad en binnen een jaar weer eruit heb gedaan.

1 like

Jij mag hier vandaag het laatste woord hebben. :wink:

@KBKRacing
Net terug van the house in Breda.
Het boek 140 years in 140 stories is op dit moment nog niet verkrijgbaar, maar ik wordt ingelicht wanneer dat wel het geval is, het is overigens niet duidelijk via welke kanalen het boek in de handel gaat komen.
Ik heb mezelf i.i.g. wel geabonneerd op de nieuwsbrief zodat ik steeds het laatste nieuws heb en zal dat hier delen

@MPK
De vraag over de Aerospace op basis van de B70 ben ik vergeten te stellen mijn excuses en zal voor straf dadelijk 10 minuten in de hoek gaan staan. :face_with_peeking_eye:

Waar ik voor ging was de croco band met vouwsluiting voor mijn Navitimer, zodat de zwarte er af kon en verhuizen naar de Avenger. De stalen band heeft een te hoog bling gehalte naar mijn zin.
Nu dus beide op de gewenste band met vouwsluiting :+1: :sunglasses:

13 likes

:joy: geen probleem :wink:

1 like

16 likes

Staat ze allebei goed😀

1 like

Ik hou de chronomat op staal😀

17 likes

43mm en 44mm maar toch een wereld van verschil qua omvang.

17 likes

Zou bijna niet geloven dat daar maar 1 mm verschil tussen zit.

Ik ben minder verbaasd aangezien de horloges niet uitgelijnd zijn en de camerahoek niet recht is.

20 likes

Heb even de bandjes eraf gehaald.

11 likes

Ik snap nog steeds niet waar het visuele verschil van meer dan 1mm vandaan komt, zou zeggen dat het aan de cameralenzen ligt als de foto recht van voren is genomen?

Recht van boven inderdaad, misschien wel rekening houden dat de avenger Chrono een stuk dikker is en dus hoger ligt en de puschers die uitsteken misschien groter lijkt maar moet zeggen dat als ik ze zo in m’n handen heb dat de chrono ook veel groter oogt…

The forgotten Breitling straps……

Deze coole lizard skin banden zijn nog gewoon te bestellen bij Breitling NL via je AD in aardig wat kleuren!
Weet niet helemaal zeker uit welk tijdperk, maar sinds ergens 2009/10 staan ze niet meer in de Chronologs.
Echt schitterend afgewerkt, prachtige zware kwaliteit voor een gedurfde unieke look. De lizard banden van bijvoorbeeld Rolex voor de beach Daytona’s zijn echt vodjes vergeleken met dit!

De electric blue variant doet het echt goed met blauwe Superocean plaat!

23 likes

Staat heeeel gaaf :+1:t2:

1 like

Cool :sunglasses:

1 like

Nieuwsgierig of ze de goedkope prijzen van die tijd hanteren of zijn ze duurder?

1 like

In tegenstelling tot wat je misschien zou denken zijn ze echt een stuk goedkoper dan bv croco, nog niet eens de helft !
200-250 afhankelijk van maat, kleur en gesp/vouw. Ik heb geen prijslijsten meer na 2004 maar toen waren ze 160. Dus huidige prijs best netjes! Vuurrood 20-18mm vouw bestaat ook, wie durft :sweat_smile:

250 is redelijk.

Ik snap niet hoe croco zo duur kan zijn bij Breitling tov andere merken.