Tudor Black Bay list 3500 euro, Breitling Heritage Ranger 4000. In de chrono versies zal Breitling ook iets duurder uitvallen. Dus ongeveer dezelfde prijscategorie, alleen schrijft Breitling wel meer af na aankoop denk ik.
En volgens mij gaat Tudor weer chrono’s van Breitling afnemen
Correctie
De Heritage! heeft veul meer uitstraling
ik zou dan voor de Heritage II gaan met blue sundail…

kan zelfs op een nato

of leer

need I say more?
even doorscrollen naar 4 minuten daar zie je de nieuwe heritage
Helemaal mee eens!
Vind Breitlings doorgaans veel te druk qua dials, maar deze is wel erg mooi.
Qua restwaarde ook wel interessanter dan Tudor, vermoed ik.
Ik ben zelf ook in de markt voor een Breitling superocean 46 mm maar zijn er enige noemenswaardige problemen met dit klokje. Ik heb bijvoorbeeld ook een IWC die echt probleemloos is en een Oris Meistertaucher die als een zonnetje loopt al jaren.
Het feit dat het een Breitling is met de afmetingen van een frisbee?
42mm heritage is geen frisbee. En erg mooi. Wellicht mooier dan een Tudor, maar daar ben ik nog niet over uit
Hahahaha mooi frisbee
jemig, tweede keer vanmorgen dat ik verkeerd lees. Kan maar beter aan het werk gaan
Het gaat over een 46mm inderdaad…
Ik gaf je nog de tijd om het aan te passen Bob. Heb je wel koffie gehad?
Ik al wel. Wil je best het antwoord geven hoor
geef jij het antwoord maar Han. Als ik het antwoord geef kon dat wel eens het verkeerde antwoord zijn.
(ik vind hem overigens mooier)
Heb beide “in het wild” al kunnen spotten… De BB is veruit de klassieker (zeker op de stoffen strap), de Breitling blijft toch opzichtiger en minder gedistingeerd… Tudor for me!
Ik vind een Breitling nooit mooier dan een Tudor. Ik moet wel zeggen dat ik de SO (42mm) één van de minst erge vind, maar waarom zijn ze allemaal zo… gepolijst?
Black Bay lugs, een prachtige combi van brushed vs polished met scherpe facetten.
Breitling SO lugs, een onverfijnde opgepoetste scheerspiegel
+1 !
Ieder zijn stijl ;). De SOH is nog vrij bescheiden in vergelijking met mijn Breitling, Tudor doet mij helemaal niets.