Gisteren opgehaald, mijn Navitimer Chrono-Matic “Pizza” ref. 1806, met 48mm mijn grootste…
Dit is nummer 18…
En ja, ik ben me zeer bewust hoe decadent dat is…
Je begon in februari 2021 jouw topic met 7 Breitlings. Wat een toppers heb je sindsdien in recordtempo mogen toevoegen. Echt tof
Mooie, ik vind het ontbreken van minuten streepjes altijd wat jammer. (Mijn eigen probleem hoor )
Prachtige collectie heb je! En die Olympus is inderdaad prachtig!
Tijd bij benadering is ook best leuk…
Wat een heerlijk collectie zo zeg!!
Het tempo wordt iets verhoogd naar een gemiddelde van 1 per week?
Dan is het doel van dit jaar nog 44 Breitlings. Snelle rekensom leert dan dat je 2024 in gaat met 63 Breitlings
Zonder gekheid; weer een mooie NA!
Mijn nieuwste aanwinst is strikt genomen geen horloge, maar een horloge voor een horloge. Iets wat volgens mij vrijwel uniek is voor Breitling als merk, een apart uurwerk als onderdeel van de band, een UTC module.
Op mijn Longitude GMT misschien zelfs nog wat extra nutteloos, maar ach wat boeit het… Ik ben er blij mee!
De afgelopen weken was ik bijzonder druk met een zakelijk traject, dat is uiteindelijk gelukt. Om mezelf een beetje te belonen heb ik weer een Breitling kunnen kopen, dit keer iets met kleur, een hoop kleur.
De Breitling Cockpit A30012, ook wel bekend als de Gordon Ramsay
Die kleur geel heeft een historische context, vroeger waren de doosjes van Breitling namelijk ook dezelfde kleur.
Mooie aanwinst hoor.
Die band lijkt me ook erg comfortabel, als ik ooit aan een breitling kom dan graag met déze band
Ja de Rouleaux is super comfortabel, ook geweldig dat Breitling deze nu weer nieuw produceert voor actuele modellen.
Gefeliciteerd met de aanwinst
Mooie aanvulling op de prachtige collectie die ik laatst (waarschijnlijk deels) heb kunnen bewonderen
Voor mijn smaak; de mooiste van allemaal
Gefeliciteerd! Volgens mij de tweede op dit forum. Mocht hij nog een keer toevallig voorbij komen, dan zal ik het ook niet kunnen laten denk ik.
Die is lekker
Interessant verhaal en mooie horloges!