Breitling verzameling: Het begint met een droom

Ruig ding, heb je daar geen wapenvergunning voor nodig? :grin:

Hahaha

1 like

Ik had al een 80840 Worldtimer maar ik had nog geen Breitling met een echt Worldtime complicatie, sind gisteren, de Breitling TransOcean AB0510

19 likes

Knap ding. Nog nooit gezien.

Edit: 46mm is wer heftig.

1 like

Potdorie zeg, dat is een echt serieuze Breitling collectie aan het worden :sunglasses:
Misschien nog eens een overzichtsfoto :face_with_peeking_eye:

1 like

1e rij: Navitimer 1806, Blackbird Blacksteel, TransOcean Worldtimer, Montbrillant Olympus, TransOcean DayDate, Pluton, Chronomatic, SuperOcean Abyss Boutique

2e rij: Colt Chrono, Aerospace, Chronomat Longitude, Cosmonaute 809, Navitimer 806, Navitimer 806, Datora “Surfboard”, Chronomat 808

3e rij: 80840 Worldtime, 80940 Compass, Chronomat 769, Navitimer Montbrillant, Three hander, Premier, Aviastar, Shadow Flyback

4e rij: Cockpit, Three hander, Three hander, ref. 168, Top Time “Thunderball”, Premier 789, Premier 789, Premier 775 “Aerotel”

30 likes

Kloeke aanwinst, proficiat :+1:

1 like

image

Wat een fantastische collectie :ok_hand:

2 likes

Indrukwekkend :star_struck:

1 like

Al die horloges zijn blij dat ze in zulke goede handen zijn. Wat mooi om van je openingspost tot hier te lezen. Enjoy! :clap:t3:

1 like

Wat een snoepwinkel joh! :heart_eyes:

1 like

Indrukwekkend hoor :muscle:

1 like

Ik moet steeds meer gaan nadenken wat ik nog leuk vind voor erbij. Ik spaar complicaties, en ik heb al veel, maar ik wil ze dan ook graag van Breitling (binnen financiële grenzen natuurlijk). Ik zoek nog naar wat obscure dingen zoals het enige mechanische alarm horloge van Breitling, of de Submariner kloon uit de jaren tachtig.

4 likes

Je doet zonder echt na te denken een bod op een horloge en eigenlijk was je het alweer een beetje vergeten tot er een factuur binnenkomt…

En een week later heb je ineens een oranje Endurance Pro in Breitlight

19 likes

Lekker bruut ding zeg :+1:

Thanks, helaas wel weer te laat voor koningsdag…

1 like

Je kunt niet alles hebben; volgend jaar maar weer :sweat_smile:

1 like

Er zijn zat momenten voor deze beauty hoor. Als NLs elftal voetbal/handbal/hockey/etc in actie komt, als je je bouwmateriaal bij de Hornbach gaat halen, op het terras met je Aperol Spritz, enz enz.
Pracht ding, veel geluk ermee

2 likes

Ik zit midden in een verbouwing, dus deze is inderdaad heel toepasselijk… :slight_smile:

2 likes