Brunmontagne: nieuw jaar, nieuw model. De Ambassador!

Je hebt het mooi opgelost zo :wink: . Het werkt zeker! Ik weet nog wel dat ik in het verleden lang moest wachten om iets te kunnen laten zien met designs. Ideaal dus!

Leuk! Ik zal de komende tijd ook wat plaatjes tonen van de andere dials! De meteoriet moeten we nog even op wachten natuurlijk haha.

1 like

Die champagne dial knalt er wel erg lekker uit zeg. Onze kleine viervoeter keurt hem iig ook goed :slight_smile:

8 likes

Uiteraard hoort deze foto ook in dit topic! Voor alle mensen die enthousiast waren over de paarse dial, tadaaa!

Ik vind hem zeer geslaagd! :slight_smile:

10 likes

Dag pascal,
Is het mogelijk dat je een foto maakt met de representor 40mm en de ambassador naast elkaar? Om de grootte te vergelijken.
Qua maatvoering uit de opgaaf met een l2l van net geen 46mm zou prima zijn maar zo het topic doorscrollend lijkt hij vrij groot te vallen op de smallere polsen.

2 likes

Is ie zeker.

1 like

:wave::wave::grin:

Toevalig heb ik al een keer een foto geplaatst van alle 3!

Is dat een beetje wat je bedoelt?

Dat is echt volledig te wijten aan mijn polsen hoor haha

Mooie foto dat sowieso :+1:
Maar ter vergelijk lastig in te schatten (de ambassador lijkt zo groter dan de andere 2)ik heb zelf de 40mm representor, als deze 2 op gelijke hoogte naast elkaar liggen op 1 foto is het wat beter in te schatten :grimacing:
Vind de hfle superleuk maar ben bang dat ik hem in reallife te groot ga vinden.
Heb ook nog een 1963 in 38mm met zelfs op papier een miniem grotere l2l dan de ambassador en die past prima.
Met de gevraagde foto kan ik een vergelijkingsfoto maken met mijn 1963 en 40mm representor.

1 like

Ah snap ik! L2L komt redelijk overeen tussen die 2 al is de Ambassador 1mm korter!

Ik rij zo richting huis en dan maak ik even een foto voor je.

1 like

Zou je mischien eens een foto om de pols, maar dan wat meer van de zijkant kunnen maken/tonen?

Juist die kant is best “anders” met de grotere maat bezel/caseback en de brushed kast?

Dat vind ik op de gewone foto’s van boven genomen lastig te zien.

En gaat de HFLE wat kast betreft hetzelfde zijn?

Gr. Michel

2 likes

Graag! Ik heb mijn Ambassador alleen vandaag net naar de fotograaf gebracht om alle nieuwe varianten vast te leggen haha… Dus dat moet nog heel even wachten.

Die moet je me even uitleggen als je het niet erg vindt. Iets wat voor jou anders is kan voor mij weer heel… anders zijn. :wink:

Zodra ik hem weer heb maak ik de foto voor je. De kast gaat qua afmetingen hetzelfde zijn, maar met een betere afwerking. Met name qua facet op de lugs waardoor het een mooier geheel wordt.

Overigens misschien nog handig om te benoemen dat de bezel van de kast concaaf is en gepolijst. Dat is op foto best lastig vast te leggen en kan soms zelfs een “lomper” beeld geven dan wat het in werkelijkheid is.

1 like

Nice! Daar hadden we het net over. Had hem idd nog niet gezien maar staat goed.

1 like

Thanks man! Ik had de verschillende dials al mee gehad naar meerdere bijeenkomsten en deze kreeg wel erg veel leuke reacties. Werd dus tijd om deze ook eens te gaan proberen en hij stelt absoluut niet teleur. Enige jammere is dat ik hem na een dag al weg heb moeten brengen voor de foto’s haha!

1 like

Bedankt, ik zie de foto’s graag verschijnen. Ben erg benieuwd om het horloge van wat andere kanten te zien.

1 like

Ben je in gelegenheid om naar de Rikketik te komen de 28e? Daar heb ik het horloge sowieso bij me namelijk. En anders is het ook altijd mogelijk om persoonlijk eens met elkaar af te spreken zodat je het horloge kunt passen!

Zodra ik hem terug heb plaats ik sowieso graag een foto!

1 like

Laat ik dan even de foto delen die ik van deze beauty maakte op mijn pols bij de Rikketik half januari van dit jaar. Met dank aan Pascal!

2 likes

Ik hoop het, als ik met Ed mee kan rijden :+1:

1 like

Deze foto had ik al eens gezien, maar op deze foto lijkt de kast erg “onaf” zeker met de “te grote” case back en vrij dof oppervlak van de kast.

Ik hoop dat deze foto een beetje vertekend.

1 like

Dat wat je ‘dof’ noemt is m.i. geborsteld en wel van boven naar beneden. En ja, dit was dacht ik nog een prototype dus het zal allemaal nog wel beter worden.
De bodem en de bezel zijn ook 1 mm breder dan de kast zelf. Dat is wat ik zie en denk te weten……

1 like

Trouwens… Wie is “Cool Gary”?

1 like

Jup! Dat is iets wat ik je kan garanderen.
Dof is in werkelijkheid juist gesatineerd en maakt juist het contrast tussen de bezel, caseback en kast mooi duidelijk. Ik stel voor dat je hem in het echt een komt bewonderen :wink: .

Klopt helemaal! :wink: Dat geeft juist mooi diepte aan de kast en maakt het geheel wat unieker!

Hahaha ja mooi he. Ik vond het zo’n leuke typfout dat ik hem had laten staan.

2 likes