Mooie collectie, die RO zie je toch maar zelden!
jaloers… mooi hoor die super seville.
De groene heb ik gepast in Zutphen,kast heeft een te hoog bling-bling gehalte nar mijn smaak,geborsteld was mooier geweest.
Ben opeens ook helemaal into Bulova, de Super Seville dan.
Ben wel benieuwd: een originele dial hoort zo te zien een streepje te hebben dus de day - date en dus geen day & date.
En er hoort niets op te staan van 25 jewels of 17 jewels? Of zijn er erg veel verschillen?
Zo, das een mooie: heb je wat meer info hierover?
Heel mooi! Ziet er superfris uit, prachtig🤤
Zo! Dat is een mooie!
Wat voor uurwerk zit hier in?
Dank je. Hij verveelt mij ook nog steeds niet! Ik heb hem een paar maanden geleden gekocht in nieuwstaat, helaas wel zonder doos en papieren. De originele donkerblauwe leren band heb ik er wel bij. Het bandje op de foto hoort er dus niet bij, maar komt uit de zelfde periode. Wat ik er van weet is dat hij uit 1970 komt (N0) en er een 11ANC handopwinder van Bulova in zit. De kast is 34mm en vrij dun. Draagt dus heerlijk.
Jij ook dank! Een 11ANC handopwinder van Bulova.
Mocht je hem een keer zat zijn dan hou ik me van harte aanbevolen! Gaaf horloge!
Model heet de Sport Timer, ref 971. Dan is ie nog iets makkelijker te vinden voor de liefhebbers
Die naam en ref. had ik ook gevonden in een oude advertentie, maar nergens kunnen bevestigen dat dat klopt.
Klopt inderdaad. Ze komen eens in de zoveel tijd op instagram voorbij ook, altijd als Sport Timer en soms Sportstimer. De ref kan ik ook nergens terug vinden.