Bulova only

10 likes

Nice, wanneer komt de stalen band binnen?

Een uitstekende keuze. Cool ding!

Ik wacht al een paar maanden op levering maar het lijkt of die niet meer wordt gemaakt door Bulova u.s.a.
Ik reken er niet meer op dus op leren bandje dan maar. Jammer had wel compleet willen hebben. Kijk wel uit naar een donor om alsnog in bezit te krijgen. :sleepy:
Ik ben je trouwens niet vergeten.
:rofl:

1 like

Echt een hele gave uit de stal van Bulova! Zo niet de gaafste :sunglasses:

De Super Seville blijft een geweldig horloge :smiling_face_with_three_hearts:.

16 likes

Mijn NA mag ik nu ook hier posten. :heart_eyes:
Leuk hoor, en heel praktisch als je regelmatig van tijdszone moet wisselen, zo’n ‘travel GMT’ voor een democratisch prijsje:

15 likes

En mijn 2e Bulova is ook in the house.
Vandaag is wat draagtijd geven :sunglasses:

11 likes

18 likes

Is dit nou een mannen en/of een vrouwen horloge?
43mm kast.

2 likes

Voor een hele dikke vrouwen pols van een tweedehands oliesjeik.

2 likes

Correctie, een hele dikke vrouw met een grote pols

1 like

Dit laat precies zien waarom bulova niet meer het bulova van voorheen is. Wat moet dit voorstellen? Voor wie is het? Bulova was echt wel iets vroeger maar na 2007 zo ongeveer is het mijn insziens naar zen moer gegaan.

1 like

Ik kan hem ook niet plaatsen, te groot voor haar en te kitserrig voor hem.
:-1:

1 like

Kleinere Bulova Moonwatch in aantocht volgens mij… 7/02 meer :slight_smile:

43mm, nog steeds 4mm te groot.

Op de eerste foto’s meen ik gezien te hebben dat de kleinere variant geen datumvenster heeft. Dat zou ik wel jammer vinden.
Als de band even breed is als de huidige denk ik wel dat de verhouding kast - band mooier is.

In 2010 werd het Precisionist uurwerk geïntroduceerd. Prachtige modellen, met voor mij de 96B213 als schitterend voorbeeld:

12 likes

Ik moet de mijne eens een nieuw batterijtje geven. Laten verstoffen is zonde

1 like

Zat toevallig laatst te kijken of er mogelijk weer nieuwe versies uitgebracht waren. Het aanbod valt helaas tegen. Zie wel dat de 96B213 momenteel te koop staat op chrono24 voor €296,-.