Dit deel van de strip gaat over de “wat is dit horloge waard topics” die altijd ontsporen.
Maar dit topic daar prima tussen
Ze breken al in voor een laptop, 3 tientjes en een pakje kauwgom dus wat is je punt?
Zo aardig.
Zwakste schakel blijft in realiteit inderdaad vaak de door gewoonten ingedutte operator die het alarm niet aan zet, door de haast net wat objecten niet in de kluis zet etc…
Wel balen van je d&p (en de rest natuurlijk).
Het idee dat ze binnen zijn geweest is wellicht nog wel het naarst…
Mijn moeder vond nog het ergst dat ze een flesje pils uit de koelkast hadden gehaald, en leeggedronken hadden.
En altijd je tandenborstel weggooien nadat er bij je is ingebroken. Altijd.
En het parket in de hoek waar ze gescheten hebben. In de kachel.
Juwelier burger… nieuwe locatie in maastricht
Je hebt juwelier Martens daarnaast is nu rolex by Martens en daarnaast juwelier burger… WTF…
Ja en?
Het verbaasde mij met name dat de moderators deze thread niet hebben lopen kortwieken.
Wat is de gedachte dat je dan speciaal dat pand uitzoekt… doorgeefsysteem misschien😂
Beetje doorschuiven van de Rolexjes die dan met flinke winst bij Burger liggen
Het is bekend dat als gelijksoortige winkels bij elkaar zitten hun gezamelijke omzet hoger is, dan als ze ver van elkaar af zitten. Mensen gaan dan naar die plek om gezellig bij meerdere winkels horloges te kijken en eventueel te kopen.
Maastricht heeft al de hoogste concentratie premium horlogedealers van Nederland
O ja? Meer dan Amsterdam?
Ik weet niet precies hoeveel merk boutiques er in Amsterdam zijn maar vintage dealers zijn er zeker minder dan in Maastricht.
Burger
Fillipucci
Brocantique
Scorpione
Dat zijn ze in Maastricht.
Wedden dat Amsterdam er meer heeft?
Roept u maar Amsterdam.
Ik herinner me dit van aardrijkskunde op de middelbare school. Volgens mij heet dat clustering. Je ziet het ook bij schoenenwinkels. Slim denk ik.
En steiner.
En dan nog een aantal AD’s
Schaap
Martens
Loonstra juweliers
Eddy Helwegen Stokstraat en
Etoile Stokstraat
Oh en Reclaimed. Wolfstraat.
Oh en nog een marchal, in het kantoor gebouw bij het station.
Edit
Oh en nu nog tot juli de outlet van Willy vossen.
Meer AD’s in Amsterdam, meer pre-owned in Maastricht. (Denk ik)