Burger Maastricht gaat verhuizen n.a.v. inbraak

Door Jaap ja. Burger dreigt niet.

Serieus? Klinkt mij toch een beetje als de omgekeerde wereld. Tuurlijk, ik zie ook de realiteit wel onder ogen maar om nou te stellen dat je er om vraagt beroofd te worden als je een luxegoed draagt vind ik de wereld op zijn kop hoor.

Junior, kun je heel even opzoeken wat ā€œironieā€ betekent?

5 likes

Ironie, @junior, ironie.

3 likes

Gelukkig! :slight_smile:

Tuurlijk.

Ironie (uit het Grieks: Īµį¼°ĻĻ‰Ī½ĪµĪÆĪ± (eirooneia) = geveinsde onwetendheid) is een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt.

Alsjeblieft enne voor de volgende keer: Google is your friend hĆØā€¦ :wink:

Dat was sarcastisch hoor, Sybreanne is alleen echt serieus (denk ik)

Topnieuws!

Haha brilliante zet! Ik heb het al eerder gezegd. Bij de AD en bij de brandstore geen stalen Rolex te krijgen. Ah meneer loopt u maar even 1 deur door, daar kunt u passen en een keuze maken. :grin::100::100:

Ik wens ze heel veel goede zaken! :+1:

:ok_hand::v:ļø

:beers:

1 like

Excuses aan Alphons voor het grasmaaien (voor de voeten weg). Je kunt prima voor jezelf zorgen.

1 like

Feit: de kraak was een makkie.
Meer valt er niet van te zeggen, maar je mag zonder enige kennis van feiten veronderstellen dat alles gewoon in de vitrine lag, qua 4 minuten in en uitā€¦

Inmiddels gets he the picture denk ik :joy:

ik typ te langzaamā€¦

images

1 like

Je mag altijd mijn gras komen maaien. Een pils staat klaar.:blush:

1 like

Hahaaaaa, tien vingers blind. Kunnen jullie niet tegenop. Jaren ervaring als griffier.

1 like

Dat is toch best een prestatie dan? :roll_eyes::stuck_out_tongue:

Dat kon ik ook, 25 jaar geleden, ik weet niet wat er mis ging, maar ik kan het niet meer

Jazeker. En ook nog een ladder op. (En af, maar dat weet ik dus niet)

Exact! Die heb ik eentje!

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/b/4/5/b452abf9b51afb9c26c781821932376bdb902975.jpeg

Ik had nog ouderwets typeles op school, op echte typemachines. A tik, s tik, enz. Nog steeds een handige vaardigheid. Alleen niet op de iPhone.

Ik ben meer van de speciaalbieren, als ik niet te veeleisend ben :wink: