Burger Maastricht gaat verhuizen n.a.v. inbraak

Altijd. Echt !

1 like

En dat siert je!
Maar niet alles is hier serieus hoor, je mag gerust af en toe wat relativerenā€¦

1 like

Oeps! Ik zeg niks, maar volgens mij zitten er verschillende mensen op het forum die in de verzekeringen werken. :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Eigenlijk vind ik, serieus, dat elk HF-lid met trustlevel 3 een horloge moet kopen bij Burger.
Gewoon om te helpen.

Ik ook, ligt te verstoffen in een horlogedoos:

Dus geen makkie, wel goed geplandā€¦

Dat is iets heel anders :wink:

Uitstekend. Straffe Hendrik goed? Mijn grasmaaier staat klaar. Het enige probleem is dat ik wel een tuin, maar geen gras heb. Klein Amsterdams tuintje.

Ik ook! Zij het nĆ” school, want mijn ouders hadden me opgegeven voor een cursus van Scheidegger. Geen fijne herinneringen aan, vervelende instructeurs die liever echte leraren waren geweest maar dat lag buiten hun capaciteiten. Wel geslaagd.
Mijn ouders wisten blijkbaar al in de jaren 70 dat computers ooit nog eens groot zouden worden :hugs:.

1 like

Was jij het ?

Kijk, NU moet je relativeren, niet serieus hem beschuldigenā€¦:crazy_face:

Ikke Schoeversā€™ ā€¦

Ik wel, ik pikte het ineens weer op toen ik op de uni ging chatten. Bleek het nog gewoon te kunnen en pikte het weer op. Nu heb ik er nog veel aan.

Oefenen jongen, oefenen.

1 like

Hallo, ik stel een geĆÆnteresseerde vraag. Puur belangstelling.

image

1 like

JAJA, inbreker in speeeeeeeeeeeee

Ik leer elke dag nog bij.

Prima

Nog makkelijker

Die stad waar ik al verdwaal zogauw ik een stap buiten het Centraal Station zet :hushed:

1 like

Banken en verzekeraars zijn gelegaliseerde maffia. Grappig dat bijna iedereen het met die stelling eens is behalve mensen die bij banken en verzekeraars werken. Die zijn van mening dat ze goed werk verrichtenā€¦ :zipper_mouth_face:

2 likes

Probeer deze eens.
Lekker blond speciaalbiertje uit Chaam

2 likes

Dat roep ik niet direct

Maar dat ook niet :joy:

Ik ben altijd alert omdat deze ideeĆ«n in topics vaak uitmonden in ā€œlekker de verzekering oplichtenā€:expressionless:

1 like