Burger Maastricht gaat verhuizen n.a.v. inbraak

Mijn moeder vond nog het ergst dat ze een flesje pils uit de koelkast hadden gehaald, en leeggedronken hadden.

En altijd je tandenborstel weggooien nadat er bij je is ingebroken. Altijd.

7 likes

En het parket in de hoek waar ze gescheten hebben. In de kachel.

Juwelier burgerā€¦ nieuwe locatie in maastricht
Je hebt juwelier Martens daarnaast is nu rolex by Martens en daarnaast juwelier burgerā€¦ WTFā€¦

Ja en?

giphy

:rofl: :joy: :rofl: :joy: :rofl: :joy: :rofl: :joy: :rofl: :joy:

Het verbaasde mij met name dat de moderators deze thread niet hebben lopen kortwieken.

2 likes

Wat is de gedachte dat je dan speciaal dat pand uitzoektā€¦ doorgeefsysteem misschienšŸ˜‚

Beetje doorschuiven van de Rolexjes die dan met flinke winst bij Burger liggen :rofl:

4 likes

Het is bekend dat als gelijksoortige winkels bij elkaar zitten hun gezamelijke omzet hoger is, dan als ze ver van elkaar af zitten. Mensen gaan dan naar die plek om gezellig bij meerdere winkels horloges te kijken en eventueel te kopen.

2 likes

Maastricht heeft al de hoogste concentratie premium horlogedealers van Nederland

O ja? Meer dan Amsterdam?

Ik weet niet precies hoeveel merk boutiques er in Amsterdam zijn maar vintage dealers zijn er zeker minder dan in Maastricht.

Burger
Fillipucci
Brocantique
Scorpione

Dat zijn ze in Maastricht.

Wedden dat Amsterdam er meer heeft?

Roept u maar Amsterdam. :blush:

2 likes

Ik herinner me dit van aardrijkskunde op de middelbare school. Volgens mij heet dat clustering. Je ziet het ook bij schoenenwinkels. Slim denk ik.

2 likes

En steiner.

En dan nog een aantal ADā€™s

Schaap
Martens
Loonstra juweliers
Eddy Helwegen Stokstraat en
Etoile Stokstraat

Oh en Reclaimed. Wolfstraat.

Oh en nog een marchal, in het kantoor gebouw bij het station. :rofl:

Edit
Oh en nu nog tot juli de outlet van Willy vossen. :grin:

3 likes

Meer ADā€™s in Amsterdam, meer pre-owned in Maastricht. (Denk ik)

Rolex by Martens? Daar zal niet veel te beleven zijn met die wachtlijsten van ze :joy:

1 like

Zijn er ADā€™s waar wel wat te beleven is? :man_facepalming:

AD
Altijd Deceptie

1 like

Bij Gassan in Amsterdam is het eigenlijk altijd wel goed toeven met veel merken in huis. Op het Damrak best wel een mooie winkel (alleen spreken ze daar geen Nederlands meerā€¦) en op de Nieuwe Uilenburgerstraat is het helemaal leuk. Daar kun je je naast de Rolex Boutique ook vergapen aan de kunst van het diamantslijpenā€¦ oh enne drommen, voornamelijk Aziatische en Oostblok, toeristen aanschouwen. Gezelligheid! :wink: