Camel Trophy Horloges verzamelen

Mooi horloge maar helaas geen echte camel Trophy, dit horloge werd als reclame verkocht voor de sigaretten. Nog steeds leuk trouwens.

Wow, jij moet een echte kenner zijn dat je dit weet. Ik wist het zelf niet…

Mooi verhaal en echt een mooie verzameling.
En natuurlijk een mooie blijvende herinnering aan je vader!

Geniet van de verzameling!:+1::+1:

1 like

Hierbij twee CT horloges uit de collective.

6 likes

Herstel, collectie.

Hij is er gelukkig nog :grinning:

Patatje met HFLE voor €1,-?

1 like

gaaf ! dit soort passies hou ik van. Leuke collectie inmiddels ook !

1 like

Wat een gaaf topic!
Ik dacht dat mn vader de enige was die zijn Camel nog droeg. Kan me herinneren dat ie hem al zeker een jaar of 30 heeft, en zonder service beurt nog altijd als een zonnetje loopt. Klinkt misschien gek maar ik koppel ook altijd zn luchtje van vroeger Drakkar Noir aan dit horloge.
Sentiment.

6 likes

Dit is die van mij. Die kostte in die tijd ook best veel geld. Als ik mij goed herinner iets van 600 of 700 gulden. Een vriend van mij had er een met een automatisch uurwerk; die was nog duurder. :slightly_smiling_face:

2 likes

Er is al wel een topic over Camel Trophy trouwens. :wink:

5 likes

Dit zijn pareltjes van horloges Dick! Mooi! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Fantastisch verhaal!!! Geniet ervan…

1 like

Ook ik heb ze vroeger bekeken, maar gaf ook al voorkeur aan Tag Heuer, Omega en Breitling (qua catalogi) want dat alles was me te duur in aankoop. Ik gaf dan liever mijn geld aan 1 Swatch of Citizen van weinig waarde, dan het op te doen aan iets wat het net niet was.
Pas later een eerste Omega DeVille kunnen kopen toen de lokale dealer er mee stopte. Ik denk dat ik persoonlijk verantwoordelijk ben dat de tegels voor de etalage weggesleten is (steeds heen en weer schuiven :heart_eyes:. Pas15 jaar later kwam dan een SMP 300m en nog later een Sinn.

Omdat een vriendin wel een Camel horloge kocht, weet ik dat er een grote sticker in de doos zat, onder voering.
Misschien eens checken als je nog de verpakkingen hebt😉.

3 likes

Jaaaaaaa heerlijk spul van toen.

image

Zucht. We worden oud. Hoop ik.

3 likes

Ik krijg juist een flashback van

1 like

Hou op :smile: IEDEREEN meurde naar dat spul (eigenlijk best lekker). Net als Old Spice van pa. We zitten mijlenver off-topic nu, dus dan maar weer een plaatje van een Camel Trophy.

image

5 likes

http://ct-watches.co.uk/

Interessante lectuur.

1 like

image

Een van de mooiere cts

4 likes

Dank voor alle leuke reacties. Aangezien ik nieuw lid ben kan ik niet op alles reageren. Nieuwe leden hebben een limiet aan woorden las ik.


( een echte freak noemt zn hond natuurlijk Camel :wink:

12 likes