Camel Trophy Horloges verzamelen

Dat zou wel iets voor @anon50762135EV zijn, zo’n woordenlimiet.

7 likes

:kissing_smiling_eyes:

On topic: als TS Camel Trophy horloges leuk vindt, zal Subdelta hem ook aanspreken. Beetje dezelfde league. :joy:

1 like

je bent sprakeloos? :expressionless:

2 likes

is dat ook een sigarettenmerk?

2 likes

Oh jee waar ben ik nu weer aan begonnen :smile:

2 likes

Dank je! Helemaal mee eens. :slightly_smiling_face::+1: Die van mij is heel veel gedragen, 26 jaar oud, en doet het alsof hij nog nieuw is. Echt prachtig vind ik dat. Ik zou de versie met automatisch uurwerk nog weleens willen hebben, maar de meeste die ik tot nu toe zag waren altijd heel erg gedragen/ beschadigd.

Nee,
Maar kan ook duur en men zit er niet op te wachten :smile:

1 like

Gaaf verhaal en wat een indrukwekkende collectie :ok_hand:

1 like

Dit zijn een paar van mijn automaten. Deze vind ik het mooist omdat ze wat groter zijn. ( ETA 2824)

10 likes

Hele fraaie collectie!

Als verzamelaar van Poljot 3133-gebaseerde chronografen zoek ik nog de 1990 Siberië CT chrono…

1 like


Je bedoeld deze😀
Heel moeilijk te vinden, zeker deze. Dit is de luxe versie met gouden pushers, blauwe wijzers en mooier afgewerkt.

9 likes

Yep, die :slight_smile:

Prachtig inderdaad Roel! :ok_hand:

1 like

Ter vergelijking. Van de normale zijn er 3000 gemaakt. Van de luxe is het bij mijn weten onbekend.

7 likes

Mooi geschreven hoor!!
Was m’n Camel van zo’n 25 jaar geleden helemaal vergeten; zit nu weer in m’n hoofd, bedankt!!!

2 likes

Gaaf verhaal en snap de hobby van u nu!

1 like

Oeh wat een mooie exemplaren!!
Kan je de caseback openen om het mechnisme te zien? Zie een soort scharnier op de kast.


Ja de case back kan open en dan zicht op Mn meissie en een prachtig uurwerk

14 likes

Geweldig! :+1:

1 like

Vast al bekend bij je, maar in mijn zoektocht naar meer informatie over het fenomeen camel trophy horloges kwam ik deze site tegen:
http://ct-watches.co.uk