Camel Trophy Horloges verzamelen

Moest even kijken maar deze zit al in de collectie :grinning:
Dank voor het aanbod.

2 likes

Okiedo, dan gaat ‘ie voorlopig weer in de opberg


1 like

Ooit gekocht tijdens mijn studeertijd. Nu in de doos, wel steeds het batterijtje vervangen zodra deze leeg was. Toch echt wel te klein nu:

2 likes

Mooi geschreven en een mooi verhaal!

1 like


Deze heb ik gekregen van mijn ouders toen ik 21 jaar werd, was er destijds geweldig blij mee. Nu draag ik hem eigenlijk nooit meer vooral vanwege het formaat (erg klein). Maar wegdoen zal ik hem nooit. Hij loopt na 20 jaar nog steeds net zo nauwkeurig als toen ik hem kreeg.

5 likes

Heb ook nog een oudje liggen
op zich best mooi dat groen , alleen wat klein !

2 likes

Ik ben een newbie hier,mijn CT adventure begon met deze GreenBelt many moons ago.

5 likes

Deze kocht ik in 1992 nieuw bij de AD in Turnhout. Een van mijn meest waardevolle horloges.:ok_hand::blush:

6 likes

Mooi!:ok_hand:En welkom op het enige Ă©chte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses::point_up:

1 like

Dankjewel Klokkengek,ik keek hier al een tijdje rond en besloot maar eens aan te sluiten bij deze geweldige familie die dezelfde passie delen als deze oldtimer :grinning:

2 likes

Jammer dat er geen Camel Toe phy horloges meer worden gemaakt.

4 likes

2 likes

Mooi hoor! :ok_hand: Als ik ooit nog eens oploop tegen de versie met automatisch uurwerk en wereldtijden, in goede staat, dan ga ik denkelijk voor de bijl
 :smiley:

1 like

Ik heb een Camel horloge liggen die ik vorig jaar uit pure nostalgie gekocht heb maar draag hem nooit.

Werkt perfect en heel netjes.
Als er een liefhebber belang bij heeft PB maar.

2 likes

En dan doe je hem toch even weer om hĂš :grin:

4 likes

Waar ze horen André,om de pols. Ik doe met je mee

4 likes

Lijkt wel het zelfde model ook :ok_hand:

1 like

Ik ben zo groen als gras wanneer het aankomt op de namen van de CT series.
Het is inderdaad hetzelfde model
Three Dials full size als ik het goed heb.

1 like

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Erg leuk te lezen over deze horloges. Ikzelf mocht na het behalen van mijn Atheneumdiploma in 1999 een horloge uitzoeken van mijn ouders. Het werd een CT L2. Gaaf ding vond ik, je kon er mee gezien worden. In 2003 werd het horloge van mijn hotelkamer op Curaçao gejat. Jaren later wist ik er exact zo eentje weer te bemachtigen via Marktplaats. Eerst een toegetakelde, maar daar kwam ik bij ontvangst pas achter, daarna eentje met de folie er nog op! En vervolgens nog wat andere exemplaren (en nog eenzelfde L2). Ik ben eerlijk gezegd helemaal geen horlogeverzamelaar, maar de CT’s hebben voor mij iets bijzonders en ik vind het nog steeds leuk ze ook daadwerkelijk te dragen!

Beste André, ik krijg het niet voor elkaar je een PB te sturen, maar mocht je het horloge nog in de aanbieding hebben, houd ik me aanbevolen


4 likes

7 likes