Camel Trophy Horloges verzamelen

Gaaf! Ik heb het blik ook nog. Alleen de ‘fluwelen’ inlay en boekjes niet meer.
Ik zie wel dat er bij jou een net wat andere sticker aan de binnenkant van het deksel zit!

4 likes

Heeeeel gaaf!!:+1:t2::+1:t2::star_struck::star_struck:

Hoe heb je dit alles verzameld en samengesteld? Stuk voor stuk?

Wow wat wen verzameling! Ik ga je even bericht sturen mbt een handleiding…heb ik niet meer maar wellicht wel leuo weer compleet te hebben … :+1:t2:

Dat is mijn gedachte ook, hoe komt het zover … indrukwekkend!

3 likes

Wanneer je geluk hebt kun je ze ook nog in bezit krijgen met bijvoorbeeld deze verpakking. Deze zat bij de L2 TimDate Full Size

3 likes

1 like

Hai Traveler.
Het meeste inderdaad “stuk voor stuk”.
Ik ben begonnen omdat ik al jaren een CT had (Greenbelt III) in 1995 nieuw gekocht. Het idee was om eens te gaan kijken of deze nog bestond(en). Niet dus.
Via diverse kanalen gaan verzamelen. Heel leuk. Bleek dat er echt heel veel mensen ze nog in een la hadden en er toch niets meer mee deden.
Zelfs een enkele keer voor niets gekregen.
Overigens ben ik gestopt met het aanvullen van de verzameling.

Misschien een idee: Ik heb ze allemaal gefotografeerd en er een boekje van gemaakt.
“Voor later” :slight_smile:

2 likes

Mooi idee!

2 likes

De professional Diver heb je niet in je collectie zie ik?
Er waren 2 versies, two-tone zoals die van mij en geheel metaal/zilver kleurig. En nog de keuze op leer of ‘Oyster’.

Geschiedenis
Hallo allemaal.
Leuke reacties gehad en ook vragen over CT horloges. Onder andere naar de geschiedenis.
Eerder heb ik meerdere malen contact gehad op de site:
www.camel-trophy.net van Johannes Dünhöft. Kasseler Landstr. 90. 37081 Göttingen.
Van zijn site heb ik de vertaling overgenomen en hier onder geplaatst.
“Veel plezier er van!”

1 like