Gewoon naar een naturisten camping gaan en probleem is opgelost. Wij gaan zelf elk jaar naar een naaktstrand in Griekenland en geen horloge te bekennen. Niemand kan je beoordelen of veroordelen om wat je draagt. Zelf wel belangrijkere dingen in het leven dan je druk te maken om de hoeveelheid rolexen die je ziet. Wel vermakelijk om het allemaal te lezen hoe mensen vakanties beleven.
Nou, als je wat zwaars draagt….
Het vervelende is dat als je dat niet hebt je nu niks kan compenseren met een Rolex.
Ver van weg blijven.
Heb jij geen piercing in dat ding dan?
In je blote lus, maar met een horloge om…
Nee joh, Hilton is zo 1980, echt niet meer wat het geweest is.
Gewoon een leuk boutique- hotel.
Vele malen beter
Dan komt een zakhorloge goed van pas!
Dit land en hun prachtige mensen (zowel M/V) verdient zoveel beter. Was ook bijna een vakantiebestemming voor mij, maar toen kwam corona en de meest recente hardliner-golf van restricties.
Ik niet maar lopen er zoveel die het wel hebben dat ook dat niet meer opvalt. Ieder zijn ding.
De blik van de dame zegt veel.
En dat in een adem
Mag je daar geen horloge dragen dan?
Of alleen zakhorloges?
Wat een discussies allemaal, doe een Rolex TT Explorer 124273 om je pols… Op de camping, hotel, all-in of misschien zelfs wel naaktstrand, niemand wil zo’n ding, valt dus ook niet op. Daarnaast ben je daardoor uniek, niemand heeft hem.
Het is inderdaad een fantastisch merk.
Voor mij irrelevant dat veel tokkies dat ook vinden. Ikzelf geniet van m’n Submariner, en verder maakt het mij niet zo veel uit dat er zo veel anderen mee rond lopen die ik niet ken, en waarmee ik niet omga.
Er rijden ook talloze tokkies, aso’s en criminelen rond in BMW’s, en hiervoor geldt hetzelfde. Ik geniet evengoed erg van de mijne
Mis nog wel Adidas slippertjes
Oplossing is makkelijker dan je denkt. Ga gewoon niet naar een tokkie camping.
HUGO of CK schijnbaar tegenwoordig incl nektasjes, als ekte swekker