Candide needs attention

Ik ben benieuwd hoe je het ervaart, maar voor mij is het geen optie. :blush: Ik draag (net zoals @acour_jeroen) soms weken achter elkaar hetzelfde horloge. Lekker relaxed.

Ik heb dan ook een kleine collectie met een paar (voor mij) toppertjes en een paar beaters. Weinig flipperen, af en toe een wisseling in de collectie maar over in principe ben ik dik tevreden met wat ik heb.

Noem me gek, maar dit had je toch ook kunnen oefenen zonder meteen de collectie (lees vooral Damasko) weg te doen? Gewoon goed wegleggen of door je vriendin laten verstoppen…:confused:

2 likes

Haha op jou is ook geen pijl te trekken… Succes in ieder geval.

Ben benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen. En anders: Het waren drie leuke dagen.

Ik ben van 12 naar 6 naar 4 en nu naar 3 klokjes terug gegaan. Ik hoef geen grote collectie meer, gewoon een paar klokjes die ik op het werk EN thuis kan dragen. Moet wel lukken met mijn Black Bay, Longines Legend Diver en Aqua Terra.

1 like

Bijkomend probleem is dat je nu ook geen banden meer kunt swappen. Behalve nato’s natuurlijk, maar dat blijft toch een beetje behelpen zonder horloge erop.

6 likes

Dus even geen horloge om je arm, maar je ziel onder je arm:smile:

2 likes

Dat werkt volgens mij niet, om echt je horlogekop leeg te hebben moet alles weg zijn.

1 like

whahaha! ja ik ga lekker met een Perlon bandje om lopen de hele zomer, goed plan!

3 likes

Als mijn vrouw ze verstopt zijn ze voor mij echt weg! Dan zou ze me er zo vaak mee confronteren dat ik waarschijnlijk onmiddellijk afkickverschijnselen krijg…:cold_sweat:

1 like
6 likes

Ben benieuwd hoe lang je het zal volhouden :grin:

1 like

Ik herken dit heel goed. Ik ben van enkele tientallen horloges al terug naar… 2!

En bij het lopen, MTB rijden en op de motor heb ik steeds vaker geen horloge om. Ik mis het niet, maar dat komt vooral door mijn Fitbit HR. Hier lees ik naast mijn activiteiten ook de tijd en datum van af, dus ik mis alleen het sierraad onderdeel van een horloge dragen.

Ik denk dat ik altijd 1 “luxe” horloge houdt voor de speciale gelegenheden (dat is dan mijn grail) en misschien dan nog 1 bomvrij horloge voor als reis per vliegtuig en ik wil een klokje om. Of wellicht wordt dit juist een fitness-tracker annex basic smartwatch geval als de Fitbit Surge of soortgelijke. Elk jaar een nieuw model is zelfs goed betaalbaar…

1 like

Een (automatisch) horloge dragen is hetzelfde als nat scheren; zodra James Bond met een elektrisch scheerapparaat voor de spiegel staat (met aan zijn pols een Fitbit :scream:) wordt het een looser…

7 likes

JB is dan ook JB. T’werd al een loser toen hij afstand nam van zijn Sub:grin:

1 like

Nou, voor James Bond is het belangrijk dat hij altijd fit en fruitig is. Daar draagt zo’n Fitbit wel aan bij, en M en Q kunnen dan ook al zijn stappen online zien :eye:

1 like

Verder alles goed? Zonnesteek?

1 like

https://cdn.meme.am/instances/400x/48709021.jpg

18 likes

Dat systeem moet Q dan wel stiekem inbouwen in een “wel cool horloge”, want als je JB bent laat je je toch niet de hele tijd controleren door je baas; hij is geen buschauffeur. (No offence to alle buschauffeurs!)

2 likes

Hmmm… Hij heeft het eerder al laten gebeuren hè…

1 like

Maar zie jij hem blij kijken?? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Ik denk dat je uiteindelijk naar een klapper gaat. Gewoon die explorer halen of een sub… Iets met rust enzo

1 like