Candide needs attention

Een heel dapper besluit.
Sterkte ermee @anon50762135EV

1 like

Het is natuurlijk wel de tijd om zonder horloge te lopen, geen plakkerig ding om je pols met het warme weer. :sunglasses:
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat je blote pols weer geflipperd is. :grin:

2 likes

Innige deelneming bij deze droeve beslissing en tot binnen een paar weken zeker :laughing:

2 likes

Beste zet, helemaal zonder horloge door het leven.
Less is more klopt wel. 2-3 horloges is eigenlijk een mooi aantal, maar helemaal geen :flushed:

1 like

Ik ben heel benieuwd naar de uitkomsten van dit afkick-experiment. Misschien helpt het om wekelijks naar een AH-bijeenkomst te gaan?

Ik verwacht dat je, ook na de fysieke ontwenning, nog wel last blijft houden van de gewoonte. Hoe moet je je nu een houding geven op het terras, in de auto, op kantoor?

Maar het moeilijkst wordt waarschijnlijk 's ochtends, nadat je je overhemd aangetrokken hebt. Ik hoop dat je de behoefte dan onder controle kunt houden.

:grinning:

2 likes

Maarruhā€¦RTW ticket kopen vervolgens? Dat zou wel een top reden zijn namelijk

1 like

geen financiƫle reden, gewoon een hobbyinterventie reden :wink:

1 like

Erg benieuwd. Leuke, prikkelende en interessante keuze. Succes.

1 like

Nu ben ik toch wel curieus welke andere hobby het is hoor :sunglasses:

1 like

Waarschijnlijks iets obscuurs dat het daglicht niet kan verdragen

3 likes

Stoer besluit @anon50762135EV
We blijven je volgen en sterkte :wink:

1 like

Ben niet zoā€™n flipperaar en heb voldoende rust met een vijftal horloges. Zouden er ook twee of drie kunnen zijn, maar geenā€¦ zou er niet aan moeten denken!

1 like

Wij zijn echt een stelletje waardeloze interventionisten.

ā€œGeen drugs meer? Ik zou er niet aan moeten denken. Af en toe kan toch wel?ā€

5 likes

De vergelijking van de verslaving aan een horlogehobby tov een drugsverslaving gaat echt volledig kromā€¦

Ik kan namelijk best zonderā€¦ Als ik wilā€¦ Ik kan ECHT stoppen als ik dat wilā€¦ Ik heb het gewoon onder controleā€¦ :joy:

2 likes

Gelukkig zijn horloges wat minder slecht voor de gezondheid (of het moet toch stiekem Radium zijn wat zo lekker oplicht op mijn auwe duiker). :skull_crossbones:

Komt goed @anon50762135EV, we zijn er om je te steunen. En als je het echt niet meer trekt stuur ik je gewoon even 1 van mijn horloges op voor een paar weken :wink:

1 like

die ML graag

Hahahahaa, mallerd.

Natuurlijk kan je zonder horloge door het leven, maar ik vermoed dat je al heel snel terug zult gaan naar je eerstvolgende aankoop. Het is toch leuk om naar zoiets moois om je pols te kijken? En als je van buiten naar binnen gaat, even kijken hoe mooi je horloge oplicht? Dat is plezier. Maar daar kun je best Ć©Ć©n horloge voor gebruiken.

Is dat nog een idee? Een horloge?

2 likes

Die heb ik waarschijnlijk nog maar 1 dagā€¦ :wink:

2 likes

Zelfde hier hoor :wink: Een leuke Squale heb ik nog wel liggenā€¦ Of een GS ofzo.

1 like