Ik vond haar al leuk… nu nog leuker
Super heren! Bedankt voor de uitleg.
Bestaat het ook dat je een vergulde opnieuw kan laten vergulden? Of kun je dan net zo goed een massieve kopen?
Dank je voor de ‘shout out’! De meest recente Cartier op mijn site was de Tank Française GM in staal. Die is vorige week aan een gewaardeerd forumlid verkocht.
Nog een domme vraag…. Wat betekent AD?
Authorized Dealer - erkend verkooppunt. En domme vragen zijn er niet
Welkom op HF
Hier heb ik een linkje met veel gebruikte afkortingen op het forum
Ik dacht al wat veel reacties wat zou er aan de hand zijn?? Een vrouw dus
Ah super! Heel handig die lijst. Beiden bedankt!
Ik zie bij S&C (ja ja ik leer het al een beetje ) een mooie staat voor 2250,- nog steeds te veel voor een PVD. Anyway, daar zag ik diameter “Large” staan. Zitten hier ook verschillen in bij bv Tank Must of alleen tussen bv een Must en een (heel overdreven verschil) Divan?
O ja top, thanks… ik ga nu in een hoekje huilen
Echt adorable!! Het is je vrouw oprecht gegund
Dankjewel. Ja en nog altijd verliefd
Super! Dat is nog véél belangrijker dan alle horloges die er zijn!
Mooi! Prachtige Must uitvoering. Cadeau voor je partner?
Ik ben trouwens wel heel benieuwd voor welke ze haar Cartier in de kast laat liggen
Maar er staan mooie op Chrono24 en nog uit Nederland ook!
Voor mij natuurlijk!
Goede site! Daar staan zga alleen de 18k tussen en niet gold plated. Maar we blijven rustig door zoeken
Cool, 2 halen 1 betalen?
2600 is wel.erg veel maar het is marktplaats vaak houden ze reking met mensen die flik willen afdingen
Dat is ook een goed punt inderdaad. Inmiddels wel achter dat 2.6k echt wel heullll veel is voor een gold plated….
In dat geval ga ik liever voor dat buitenkansje van 3k massief en wacht ik langer tot ik hem tegenkom of de gold plated voor een realistische prijs
Echt super dat jullie mij allemaal zo geholpen hebben!! Ik ben iig al een stuk wijzer dan gisteren betreft Cartier Tank dan natuurlijk.
Nogmaals bedankt voor al jullie behulpzaamheid
Als ik het zo hoor zou ik voor en massiefe gaan
Want denk dat je hem een lange lange tijd wilt dragen dan wil.je natuurlijk ook in volle glorie kunnen genieten:wink: