Cartier Tank 1e echte horloge aanschaffen

Ik ben trouwens wel heel benieuwd voor welke ze haar Cartier in de kast laat liggen :slightly_smiling_face:

1 like

Maar er staan mooie op Chrono24 en nog uit Nederland ook!

1 like

Voor mij natuurlijk!

1 like

Goede site! Daar staan zga alleen de 18k tussen en niet gold plated. Maar we blijven rustig door zoeken :slight_smile:

Cool, 2 halen 1 betalen?

2 likes

2600 is wel.erg veel maar het is marktplaats vaak houden ze reking met mensen die flik willen afdingen

1 like

Dat is ook een goed punt inderdaad. Inmiddels wel achter dat 2.6k echt wel heullll veel is voor een gold plated….

In dat geval ga ik liever voor dat buitenkansje van 3k massief en wacht ik langer tot ik hem tegenkom of de gold plated voor een realistische prijs :slight_smile:

Echt super dat jullie mij allemaal zo geholpen hebben!! Ik ben iig al een stuk wijzer dan gisteren betreft Cartier Tank dan natuurlijk.

Nogmaals bedankt voor al jullie behulpzaamheid

6 likes

Als ik het zo hoor zou ik voor en massiefe gaan
Want denk dat je hem een lange lange tijd wilt dragen dan wil.je natuurlijk ook in volle glorie kunnen genieten​:wink::wink::wink::wink:

1 like

Mijn man hamert er ook op, alleen ik vind het wel veel geld, zeker omdat we in een verbouwing zitten.

Maar stel ik kom hem tegen dan denk ik dat ik smoorverliefd raak en je zeker helemaal gelijk hebt, dat ik dan in volle glorie elke dag zou genieten… net zoals mijn andere sieraden die ik al jaren elke dag draag.

Die vond ik eerst ook veel te gek qua prijs, maar nu kan ik ze niet meer wegdenken! Ze horen bij mij.

Wowwwwww!!! Die is echt perfect, alleen de wijzerplaat is niet het klassieke inderdaad maar jeetje ik vind deze wel echt schitterend!! Oe ik ga deze serieus overwegen :heart_eyes:

1 like

Cartier Tank voor 1.295 € te koop van een Seller op Chrono24
Deze is wel betaalbaar en in Ned.

1 like

Of deze met snel sluiting !
Sluiting is veel mooier.
Cartier Tank voor 1.450 € te koop van een Particuliere verkoper op Chrono24

1 like

Dus er staan er zat.
Even sorteren op prijs van laag naar hoog.

Dat ziet er een stuk netter uit qua prijs…. En dan wel een handopwinder.

Ja het bandje van de een en de Kwarts van de ander zou ik zeggen.
Hoewel een hand opwinder is wel echt authentiek natuurlijk.

1 like

Mijn vrouw heeft deze. Ruim onder de €1000, maar ook al een paar jaar terug gekocht. Ook Must de Cartier is de laatste tijd flink in prijs omhoog gegaan lijkt het.

Handopwinder lijkt mij leuker. Ach, Quartz is natuurlijk in alle opzichten nauwkeuriger en gemakkelijker, maar de purist in mij zou blind voor de handopwinder gaan. Is het gegrond? Nee, maar dat geeft niet :wink:

1 like

Als de klok toch elke dag draagt maakt het niet uit of het een handopwinder is of een quartz. Persoonlijke smaak is veel belangrijker :wink:

Maar je moet het wel elke dag opwinden!

En wat vinden we van deze?
Cartier Tank Vermeil voor 1.850 € te koop van een Trusted Seller op Chrono24