Cartier Tank 1e echte horloge aanschaffen

Mooie horloges dat zeker! Alleen ik zoek echt zo een die Renatus stuurde alleen dan wel de klassieke wijzerplaat.

Ondertussen dus ook achter dat ik erg kieskeurig ben :laughing: maar het gaat dan ook om een horloge die ik minimaal jaren dag in dag uit wil dragen. Dus ik zal wat geduld moeten hebben :sweat_smile:

Ik zou geen horloge kopen waar must op staat kopen. Tis toch net niet.

En ik ontwijk zelf plated horloges. Staal of massief goud zijn veel zorgelozer.

Voor een “forever” watch zou ik ook geen afgedragen exemplaar willen.

1 like

Een afgedragen zou mij ook niet het gevoel geven dat ik erbij wil hebben. In zeer goede staat is dan ook een vereiste :slightly_smiling_face:

1 like

Ik vind deze iets te ver heen zo te zien.

2 likes

Ja dat is vaak wel zo.
De kast is van zilver dus zacht zal ik maar zeggen.

die zat ik net op te zoeken :joy:

Klik hier boven :wink: :point_up:

Al is de wijzerplaat bij dat model niet ‘klassiek’
deze :point_down: is erg cool en 18K goud, en Je man kan m ook af en toe dragen, (als excuus voor de prijs)

3 likes

Die gouden is prachtig met die maanstand.
Kost iets meer maar dan heb je ook wat.

2 likes

Wauwww! Echt heel mooi. Juist de 1e vind ik ook heel mooi. Dat bedoel ik met in zeer goede staat :smiley:
Heel mooi ook de 2e!

2 likes

Ik heb een afbeelding gevonden van mijn droom Tank :heart_eyes:

Deze wil ik (geduldig) gaan zoeken en uiteraard in goede staat

6 likes

Ja die is ook heel mooi.

1 like

Bij Juweelwinkel hebben ze sinds gisteren ook een Cartier binnen. Binnen 1 dag verzonden. Je moet wel snel zijn want ze hebben er maar 1 op voorraad.

2 likes

Prijs is niet verkeerd zo te zien.

1 like

Wat super attent dat er zoveel worden doorgestuurd. Wordt erg gewaardeerd!

Inmiddels ben ik wel helemaal verknocht aan het model dat ik stuurde en dat zijn eigenlijk allemaal wel harde eisen op quartz of handwinder na. Liefst een handwinder maar quartz is ook goed. Gaat een uitdaging worden exact deze te vinden vrees ik… maar hopelijk wordt mijn geduld beloond

Net een volledige service gehad, maar daarbij hebben ze niet even voor een paar tientjes het glaasje vervangen… zonde

1 like

Hoi Charante, ik heb je een PB gestuurd. Ik heb eventueel een mooie tank voor je te koop voor een mooie prijs. Groetjes!

3 likes

Ik heb mijn vriendin een aantal maanden terug deze cadeau gegeven. Bij een particulier kopen gaat je (veel) geld schelen. Dan moet je er alleen wat tijd in stoppen om te zoeken en geduld hebben.

5 likes

Dank je wel voor je berichtje, ik heb je beantwoord :slight_smile:

Heel mooi Jelle!

Inmiddels ben ik daar inderdaad ook achter. Het gaat een (zware) zoektocht worden voordat ik echt degene vind en dan ook nog voor de juiste prijs. Hopelijk lukt het dit jaar nog :sweat_smile:

Positieve is, dat ik nu exact weet wat ik wil :smiley:

2 likes

Wild idee misschien, maar zou je een stalen niet zelf kunnen laten vergulden?

Mmm :thinking: maar dan gaat je achterkant denk ik op een neppe lijken, denk je niet?

Ik vind de sierletters, maar liefst zonder Must de, het allermooist. Volgens mij is het met staal ook vaker het strakke lettertype