De achterkant ziet niemand…
En als ie origineel verguld is zul je daar ook slijtage gaan zien…áls de deksel überhaupt al verguld is…
De achterkant ziet niemand…
En als ie origineel verguld is zul je daar ook slijtage gaan zien…áls de deksel überhaupt al verguld is…
Bedankt voor de het meedenken, maar ik weet dat ik er dan minder blij mee ben dan wanneer het hele plaatje klopt
Wel een erg klein model, of niet?
Volgens mij, maar houdt een slag om de arm, is deze wijzerplaat enkel geleverd op vroege handwinders. Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat deze voor de Amerikaanse markt waren, maar heb dat niet meer scherp.
Zijn in ieder geval erg zeldzaam. Zeker in goede conditie.
Heb je er wel eens één om gehad ?
Ik weet je polsmaat niet maar weet dat een Must de Cartier Tank ook in de L maat nog steeds een heel klein horloge is, zeker gezien de huidige maatstaven.
Het moet je maar net staan, zo’n klein horloge.
Dat vind ik een goede vraag.
Nee ik heb er bewust nog geen een om gehad. Ik heb het mankement dat ik dan te snel iets koop, omdat ik dan nog niet goed de verschillen zie.
Nu wordt het dus inderdaad tijd om dat te gaan doen, daar ik vastloop in de maat. Ook ik ben bang dat ze te klein zijn, al heb ik een polsomtrek van 15cm
O ja tuurlijk, goh het zal eens niet zo zijn bij mij. Ik vond ze al heel moeilijk te vinden. Sterker nog, behalve die verkochte op het plaatje die ik stuurde, nog geen een
Ik ben wel echt smoorverliefd op die versie geraakt alleen dan wellicht een slagje groter, maar dat moet ik dus nog gaan ervaren
Ik denk dat dit een gouden Tank is. Witte wijzerplaat, zwarte Romeinse cijfers was in de jaren 90 altijd goud.
Fake
Zo dat is snel haha, vanwege de achterkant?
Alles aan dit horloge straalt fake uit.
Dat is een goud horloge.
De Tank Louis Cartier ( goud ) had altijd en witte wijzerplaat met zwarte Romeinse cijfers.
De Tank Must de Cartier ( zilver verguld ) was er in allerlei kleuren, behalve wit/ Romeins want dat was toen exclusief voor de gouden Tank modellen.
O super dit! Dat maakt een hoop duidelijk waarom ik steeds tussen de Louis zat. Echter kom ik daar dus wel mooie van tegen alleen allemaal het strakke lettertype
***Edit, alleen de Louis is weer wel erg groot. Die ik stuurde als mijn droom Cartier, die is een stuk kleiner. Is het dan wel een Louis?
De term Louis Cartier zegt niks over de maat, de Louis Cartier is er in verschillende maten.
De term Louis Cartier geeft aan dat het horloge 18 krt goud is.
Een Louis Cartier ( witte wijzerplaat ) en een voorbeeld van een Must de Cartier met een Ivory wijzerplaat.
Hele waardevolle info! Dank je wel!
Mooi klassiek horloge.