Cartier Tank 1e echte horloge aanschaffen

Onze nationale trots, Victor Muller, heeft er ook 1.

1 like

Hij heeft smaak :wink:

Kijk ook eens bij Meents & Bakker (TopHorloges.eu), op hun website staan ook een aantal interessante Cartiers Tank.

Overigens lijkt iedereen er overheen te lezen dat de Marktplaats-Cartier recent door Cartier is geserviced, dat is niet goedkoop en moet je meerekenen (zeker €300 of méér).

Succes :slightly_smiling_face:

1 like

En hare hoogheid natuurlijk ook niet te vergeten. Viel mij pas op bij het interview met haar en van Nieuwkerk.

Zie overigens dat het pre-owned schaapie is die van Marktplaats dus passen kan dus denk ik wel als je in de buurt van Amsterdam woont.

1 like

Wat houdt dat precies in geserviced?

Ah top! Bedankt voor de link!

1 like

Nagezien, schoongemaakt, een beurtje.

2 likes

Belangrijker, voorzien van nieuwe olie zodat het uurwerk goed gesmeerd is en niet veel slijt.

4 likes

Valt bij mij onder het genoemde beurtje, maar dat is inderdaad wel vrij essentieel :smiley:

1 like

Ik vond haar al leuk… nu nog leuker :heart_eyes:

Super heren! Bedankt voor de uitleg.

Bestaat het ook dat je een vergulde opnieuw kan laten vergulden? Of kun je dan net zo goed een massieve kopen?

1 like

Dank je voor de ‘shout out’! :slightly_smiling_face: De meest recente Cartier op mijn site was de Tank Française GM in staal. Die is vorige week aan een gewaardeerd forumlid verkocht.

4 likes

Nog een domme vraag…. Wat betekent AD?

1 like

Authorized Dealer - erkend verkooppunt. En domme vragen zijn er niet :wink:

2 likes

Welkom op HF :slightly_smiling_face:
Hier heb ik een linkje met veel gebruikte afkortingen op het forum

Ik dacht al wat veel reacties wat zou er aan de hand zijn?? Een vrouw dus

10 likes

Ah super! Heel handig die lijst. Beiden bedankt!

Ik zie bij S&C (ja ja ik leer het al een beetje :joy:) een mooie staat voor 2250,- nog steeds te veel voor een PVD. Anyway, daar zag ik diameter “Large” staan. Zitten hier ook verschillen in bij bv Tank Must of alleen tussen bv een Must en een (heel overdreven verschil) Divan?

Ook maar even een plaatje dan maar!

6 likes

O ja top, thanks… ik ga nu in een hoekje huilen :sob:

Echt adorable!! Het is je vrouw oprecht gegund :heartpulse:

2 likes

Dankjewel. Ja en nog altijd verliefd :cupid:

2 likes

Super! Dat is nog véél belangrijker dan alle horloges die er zijn!

2 likes

Mooi! Prachtige Must uitvoering. Cadeau voor je partner?

1 like