Die gouden is prachtig met die maanstand.
Kost iets meer maar dan heb je ook wat.
Wauwww! Echt heel mooi. Juist de 1e vind ik ook heel mooi. Dat bedoel ik met in zeer goede staat
Heel mooi ook de 2e!
Ik heb een afbeelding gevonden van mijn droom Tank
Deze wil ik (geduldig) gaan zoeken en uiteraard in goede staat
Ja die is ook heel mooi.
Bij Juweelwinkel hebben ze sinds gisteren ook een Cartier binnen. Binnen 1 dag verzonden. Je moet wel snel zijn want ze hebben er maar 1 op voorraad.
Prijs is niet verkeerd zo te zien.
Wat super attent dat er zoveel worden doorgestuurd. Wordt erg gewaardeerd!
Inmiddels ben ik wel helemaal verknocht aan het model dat ik stuurde en dat zijn eigenlijk allemaal wel harde eisen op quartz of handwinder na. Liefst een handwinder maar quartz is ook goed. Gaat een uitdaging worden exact deze te vinden vrees ik… maar hopelijk wordt mijn geduld beloond
Net een volledige service gehad, maar daarbij hebben ze niet even voor een paar tientjes het glaasje vervangen… zonde
Hoi Charante, ik heb je een PB gestuurd. Ik heb eventueel een mooie tank voor je te koop voor een mooie prijs. Groetjes!
Ik heb mijn vriendin een aantal maanden terug deze cadeau gegeven. Bij een particulier kopen gaat je (veel) geld schelen. Dan moet je er alleen wat tijd in stoppen om te zoeken en geduld hebben.
Dank je wel voor je berichtje, ik heb je beantwoord
Heel mooi Jelle!
Inmiddels ben ik daar inderdaad ook achter. Het gaat een (zware) zoektocht worden voordat ik echt degene vind en dan ook nog voor de juiste prijs. Hopelijk lukt het dit jaar nog
Positieve is, dat ik nu exact weet wat ik wil
Wild idee misschien, maar zou je een stalen niet zelf kunnen laten vergulden?
Mmm maar dan gaat je achterkant denk ik op een neppe lijken, denk je niet?
Ik vind de sierletters, maar liefst zonder Must de, het allermooist. Volgens mij is het met staal ook vaker het strakke lettertype
De achterkant ziet niemand…
En als ie origineel verguld is zul je daar ook slijtage gaan zien…áls de deksel überhaupt al verguld is…
Bedankt voor de het meedenken, maar ik weet dat ik er dan minder blij mee ben dan wanneer het hele plaatje klopt
Wel een erg klein model, of niet?
Volgens mij, maar houdt een slag om de arm, is deze wijzerplaat enkel geleverd op vroege handwinders. Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat deze voor de Amerikaanse markt waren, maar heb dat niet meer scherp.
Zijn in ieder geval erg zeldzaam. Zeker in goede conditie.
Heb je er wel eens één om gehad ?
Ik weet je polsmaat niet maar weet dat een Must de Cartier Tank ook in de L maat nog steeds een heel klein horloge is, zeker gezien de huidige maatstaven.
Het moet je maar net staan, zo’n klein horloge.
Dat vind ik een goede vraag.