Cartier Tank 1e echte horloge aanschaffen

@Charante, wellicht even in het Cartier Only-draadje een verwijzing naar dit draadje plaatsen. Daar is de dichtheid van liefhebbers/kenners/Cartier-eigenaren natuurlijk een stuk groter. Zij kunnen je wellicht beter helpen met je vraag over die Tank uit ‘95. Doordat dit nogal een actief forum is sneeuwt je draadje snel onder (al houd je draadje het toch al best wel even vol!)

2 likes

Cartier Tank Louis de Cartier 18K Gold Ref. 1150 voor 2.990 € te koop van een Trusted Seller op Chrono24 ???

1 like

Goh heeft Han een Solo………

Serieusknopjeaan schitterend die Cartier Tank!

2 likes

Kan aan mij liggen, maar die plaat ziet er niet echt fris uit…

2 likes

Zomaar een gedachte, misschien is het handig om af en toe ook wat te lezen

5 likes

Lijkt meer op een vette vinger op het glas.
Lijkt mij niet dat de plaat nu al is aangetast!
Zou wel water schade kunnen zijn natuurlijk.
Is wel een dealer dus.
Maar water dicht zijn ze zeker niet.
Dat is ook de reden dat mijn vrouw het bijna nooit draagt.
Maar het is wel mooi natuurlijk.

1 like

Goed idee! Ga ik straks even doen.

Die is zeker ook mooi!

Momenteel ben ik bezig met die ik stuurde, maar als dat niets wordt en het blijkt enkel een vette vinger op het glas te zijn, dan is die zeker interessant voor die prijs.

Dank je wel voor het doorsturen!

1 like

Die ziet er ook goed uit.
Maar wel duurder.
Staat die op chrono 24 ?
Ik heb hem niet gezien.

1 like

Ja dat klopt, maar die ik stuurde is dan wel ook 100% wat ik zoek. Inclusief originele Cartier bandjes, sluitingen en in zeer goede staat :slight_smile: dat is mij veel waard.

1 like

Als je op Chrono kijkt zie je dat het glas beschadigt is inderdaad.
Dus moet een nieuw glas op.
Geen idee wat dat kost? Iemand prijs indicatie.

1 like

Kijk eens bij Vintage Tank Watches… Royaal onder de 2.5k, maar wel een mooie collectie van horloges die je zo graag wilt…

Hierbij mijn update in mijn geslaagde zoektocht naar mijn droomhorloge:

Dankzij jullie hulp, en specifiek @Horloge24, @SuperDuiker ben ik nu een maandje in bezit van deze prachtige Cartier Tank Louis (18K), witte wijzerplaat, met zeldzame Cayman bandjes.

Ik heb, of na ja mijn man heeft, het budget (van toen 2.6K) wel bijna moeten verdubbelen, maar wat ben ik blij dat we dat gedaan hebben. Dus het stukje dat (bijna altijd) duurder geadviseerd wordt heeft hier toch zeker zijn vruchten afgeworpen!

Allemaal heel erg bedankt voor jullie behulpzaamheid! Zonder dit topic en pb-tjes, had ik zeker niet zo’n mooie gekocht/gekregen als die ik nu heb.

Ik geniet elke dag van mijn droomhorloge…

Hier is “ze” dan:

Groetjes Juliëtte

50 likes

Prachtige aankoop. Fijn dat iedereen je hier zo heeft kunnen helpen. Veel draagplezier!

1 like

Fenomenaal, van harte!

1 like

De armband erbij maakt het helemaal af!
Prachtig :+1::slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd!
Ja het is een prachtig horloge.
En de echte gouden.
Graag gedaan met het helpen bij het zoeken naar deze prachtig horloge.
Veel plezier ermee.

1 like

Dit is het echte werk. Goed dat je niet voor een Must bent gegaan.

2 likes