Na zo’n positieve review als @charlesb52 over mij schreef terwijl hij nog niks had ontvangen kan ik natuurlijk niet achterblijven.
Leuke ruildeal weten te sluiten, mijn 8754 vragen keurig beantwoord en gewoon vriendelijke communicatie. Niks te klagen, maar dat is aan alle vorige berichten ook al te merken. Prima verpakt, hoop geduld, gewoon top dus!
Een geweldige Meccaniche Veneziane gekocht van @charlesb52
NA een vlotte en duidelijke communicatie over het horloge direct een verzendbevestiging ontvangen. Super horloge, compleet en als nieuw. Heel fijn persoon om zaken mee te doen. Absolute aanrader.
Horloge gekocht van @charlesb52. Alles ging in vlot tempo en na betaling de verzending zelfs nog sneller dan beloofd, goed verpakt en horloge was precies zoals beschreven.
Van de week een duiker overgenomen van @charlesb52. Vanwege de lange afstand hebben we afgesproken het horloge op te sturen. Normaal ben ik daar niet zo’n fan van, maar bij Charles vertrouwende ik dat volledig.
Hele prettige en snelle communicatie, en komt al zijn afspraken 100% na. Echt een aanrader om iets van te kopen of verkopen. Dat is inderdaad wat deze community zo leuk maakt.
Prima zaken gedaan met @charlesb52 !
Vandaag een leuke Omega Art van Charles overgenomen, waarbij hij zelfs de moeite nam om hem naar het Maastrichtste hotel te brengen waar mijn dochter op dit moment verblijft voor een bezoekje aan deze mooie stad.
Kortom, een zeer aan te bevelen betrouwbare verkoper!
Een ruildeal met @charlesb52 , vlotte communicatie, horloge is idd zoals beschreven in topconditie.
Is toch altijd spannend als het allemaal via postNL gaat, maar ook hierbij altijd duidelijk contact.
Kortom fijn om zaken mee te doen