De velg is van een veel modernere auto dan de gemiddelde Mille Miglia auto.
Tijd voor een schopje omhoog van dit topic (misschien Chopard Only noemen?).
Mooie foto van een MilleMiglia etalage inrichting in Gstaad vorige week.
De op de 4 juni jl. geplaatste foto zichtbare MM had ik overigens vandaag om tijdens 't werk.
Het merk Chopard kom ik weleens tegen als ik online in wat winkels aan het snuffelen ben.
Inderdaad gaat mijn interesse ook meer naar horloges uit, dan sieraden.
Alhoewel een diamant me ook wel wat doet.
Momenteel gaat zelfs een horloge wat ik dolgraag wil hebben om een diamant.
Ik vind het ook mooi dat in mijn horloge 19 jewels zitten.
…het mag voor mij, mits een horloge niet overdreven in de diamanten zit.
Ik hou van ingetogen chique, en iets patserigs gaat me te ver.
Wat??? September 2018 de laatste bijdrage??? Belachelijk, daarom gauw omhoog! Wellicht wil @anon48385240EV helpen dit topic in leven te houden…
Ook mooi!
Chopard is m.i. een beetje de Moreschi onder de schoenen, onwijs vakmanschap, super zachte materialen, maar niet perse ontwerpen die iedereen aanspreekt. Gaaf om er 1 paar te hebben, maar niet als je er iets anders leuks voor moet laten.
Exact dat !
Niettemin krijgt het merk hier ten onrechte bijna nul aandacht en wordt het, soms ook door mij, als sieraden merk gezien.
Nee, ik zou Chopard zeker hoger willen inschatten. Maar echt “hot” is het merk niet. Reclame etc zie je eigenlijk ook nooit van ze.
Get to the chopaaaard
Ik ben wel fan van Chopard. Wie kent de Mille Miglia’s niet?
Het nieuwe model van Chopard nog niet in handen gehad, maar daar kijk ik wel naar uit.
Tevens is mijn eigen ‘klokkie’ een heerlijk daily wearer
Voorheen UG microrotors, daar heb ik er 1 van (Chopard).
Ik vind Chopard erg mooie uurwerken maken maar ik zou er zelf geen kopen denk ik. Voor mijn gevoel is Chopard “te goedkoop” om een duur horlogemerk te zijn en “te goedkoop” om een soort mainstream te zijn. En dan heb ik het niet zozeer over de prijzen van deze horloges maar meer de vibe. (Dit is overigens mijn gevoel en is nergens op gebaseerd verder).