Cool, nooit van gehoord… Leg uit. Ik weet alleen dat die tyfuslijers Mühle voor de rechter daagden omdat ze niet genoeg in Glashütte zouden doen (al 140 jaar een Glashütter familiebedrijf) terwijl Nomos alles in Berlijn ontwerpt en import is, nota bene.
Tis de Opel onder de (verzamelwaardige) horloges begin ik onderhand te denken. Opel is meer dan 30 jaar aaneen meest verkochte merk van Nederland geweest.
Weinig Chopard dragers die trots hun horloge showen.
En met devergelijking met Maurice Lacroix en Raymond Weil bedoelde ik het razendsnel in waarde dalen bij een eventuele verkoop.
Dat L.U.C. zitten wel prachtige exemplaren tussen ! Morgen eens op groot scherm bekijken.
En even vragen welke Chopard hij nu oo het oog
heeft.
Inderdaad voordeel van niet HF lid is dat hij gewoon koopt wat hij, onbevooroordeeld, zelf mooi vindt.
Ook. Maar MB is de laatste tijd toch wel goed bezig op horlogegebied. Of ik er voor eentje zou gaan weet ik niet maar het merk verdient echt wat krediet.
Daar heb je een punt. De kracht van een forum dat massaal een bepaald segment horloges omarmt en een ander segment weghoont, moet niet worden onderschat.