Wat een plaatje!
Je weet dat hun dit merk niet opgericht hebben?
Het enige waar ik mij zorgen over maak, is of het er dan uitziet alsof 6 flamingo’s achter elkaar aan rennen.
Niets dan lof verder! Ik draag CvdK een warm hart toe. Een groot HF-er zou zeggen: mien merk!
Weet niet wat zoiets kost zal wel prijzig zijn ik koop liever een Grand Seiko of een Citizen Chronomaster voor dat geld.
Ik vermoed meerdere.
En een ander koopt liever meerdere gewone Seiko’s of Citizens voor het geld van een GS of Chronomaster.
Ik krijg een beetje deze vibe bij hoe ze er bij staat Wel knap natuurlijk zo’n uurwerk, mogen we best trots op zijn als Nederlands forum en natuurlijk is het wat over the top maar er zijn genoeg grote spelers die daar ook niet vies van zijn, dus ik juich dit alleen maar toe. Enjoy the show!
Leuk bedacht, zo had ik het nog niet bekeken. Maar dat zijn dan toch hele lekere flamingo’s. O nee, het zijn CvdK flamingo’s, die vallen onder een beschermde soort
Nu zie ik het ook en kan het niet meer anders bekijken
Deze zin slaat op de spuiende HF-leden…
Prachtig uurwerk!
Dat afgeven op die mevrouw, jammer hoor.
Ben heel benieuwd wat er bij die mensen s avonds op de bank zit.
p.s. hier nog wat info over dat duo:
Weet nou niet of dit stuk het beter maakt…
Daniël en Maria Reintjes wonen en werken, kunnen we al snel inschatten waar we moeten aanbellen. De meeste villa’s hebben een landgoedachtige uitstraling, maar het echtpaar Reintjes liet zich niet afschepen met een dertien-in-een-dozijnontwerp en ging zelf achter de tekentafel zitten. Het resultaat is een strakke villa waarvan de bruine bakstenen zijn ingeruild voor roze muren.
En
Maria studeerde aan de Academie voor Art Direction en Design in Amsterdam. En ik was gastdocent, een heel foute combinatie natuurlijk’, lacht Daniël hardop.
Precies dit
Dank, nu kan ik niets anders meer zien dan flamingo’s.
Zolang je er geen hebt, is dat niet zo erg. Gelukkig is het logo op de plaat te klein om die associatie te krijgen.
Meer info:
Ik heb bovenstaande posts niet gelezen maar ik heb wel een CvdK incoming. Als Fries met grootheidswaanzin kan dit merk niet ontbreken in de collectie
Nice
Hmm, mogelijk toch gebaseerd op een bestaande movement die ook door anderen (waaronder Gronefeld) is gebruikt
https://www.instagram.com/p/C5Jwsn1qaa8/?igsh=MXZ0YmVmZHMzZjZjNg==
Tja, echt 100% in-house ontwikkelen en produceren - liefst zonder kinderziektes - kost tientallen miljoenen. Hoeveel “manufacture” uurwerken ik al niet gezien heb waar ik meteen de lay-out van een Unitas in terugzag.
Dus de Simplicity van Dufour noem je niet in-house?
Je schreef echt wel “ Hoeveel “manufacture” uurwerken ik al niet gezien heb waar ik meteen de lay-out van een Unitas in terugzag.”.
En de Simplicity is in essentie het basis uurwerk zoals alle andere.
Geen idee wat jij dan als in house beschouwt.