Christiaan van der Klaauw Only

Het is niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, dus als ik ongelijk heb vind ik het wel zo netjes om mijn bericht te verwijderen.

1 like

Zo is het ook :+1:

Zonde dat CvdK zo’n afslag neemt hier op HF, volgens mij komt er een hele hoop moois aan.

1 like

Het was gewoon een uitnodiging die voor iedereen geldt: u bent welkom op afspraak…:joy:

Plottwist: TomPj koopt een CvdK planetarium.

3 likes

:grin:
Ik denk er nog even over…

Misschien het geklaag over het nieuwe uurwerk, in dat specifieke uurwerktopic laten zodat we hier weer verder kunnen met CvdK moois te showen?

Ik zeg wel we, trouwens, maar CvdK is our of my league :smiling_face_with_tear:

1 Ariadne is geen Ariadne…

14 likes

Aan de ene kant: mooi horloge.
Aan de andere kant: Waarom een colab met een restaurant?:flushed:
Weet niet hoor.

8 likes

Omdat de grootste CvdK dealer ter wereld (Reijersen) erg gek is op mooi eten…

Ik heb uit onbetrouwbare bron vernomen dat de andere opties om verschillende redenen afvielen.

• De aanbieder van seksspeeltjes wilde vooral groot, groter, grootst en daar is de rek wel een beetje uit.

• De Nederlandse priksleebond vond staal of goud een beetje te modaal en eist een platinum kast. Helaas vooraf te weinig gepolled dus er was geen lid meer die er eentje kan betalen.

• Een groot streetwear merk realiseerde dat er geen kans op scalpers was dus verdween alle interesse als sneeuw voor de zon.

3 likes

Optie nummer 4 wordt gelanceerd tijdens de komende Horecavakbeurs.

Nog even geduld maar het zou volgens onbevestigde berichten van mensen die van lekker eten houden gaan om een Limited Edition manufacture Christiaan van der Berenklaauw…

2 likes

Met satésaus graag!

Oh wacht, dat is niet het juiste culinaire niveau voor CvdK :thinking:

Nou, jammer dan!

1 like

Alhier een “librije” versie

4 likes

WOW,wat een gaaf klokje heb je. :pray: :+1:

3 likes

Ik hoop voor @Fp_watches dat er meer dan één van deze op HF te vinden is. Maar ik acht de kans dat ik de enige ben wel groot. Wat ik ergens wel vreemd vind. Want dit is nog steeds het horloge met de beste prijs-horloge verhouding dat ik ooit gehad heb. Repost plaatje voor de sfeer:

14 likes

Als je er ooit zat van bent, hoor ik het graag😄

1 like

8 likes

7 likes

Heel mooi deze :ok_hand:t2:

1 like

Vandaag weer eens om gehad. Blijft genieten om naar te kijken!

27 likes