Chrono24 trusted seller probleempje

Dit is hoe het horloge binnen kwam:

Krassen op de bezel en op beide kanten van de kast.

3 likes

Nou dat is wel duidelijk. Schandelijk dat het als nieuw wordt aangeboden. Het feit dat de verzender hem nu gewoon weer als nieuw wegzet geeft wel aan dat dit niet tijdens transport is gebeurd, maar pure opzet is van de verkoper.

2 likes

Had hij in plaats van piepschuimvlokken per ongeluk grind gebruikt als opvulmateriaal in de verpakking? edit: Die kras op de bezel op één uur, niet te geloven man.

Mag ik uit het feit dat je de foto’s nu plaatst opmaken dat het naar tevredenheid is afgehandeld?

1 like

Allereerst hulde aan Jaap @SuperC, welke aanbood gebruik te maken van zijn preferred shipper, om het horloge met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid retour naar Italië te krijgen.

Daarnaast hulde aan chrono24, voor het begrip, vriendelijkheid en klantgerichtheid bij oplossen van dit probleem.

Het aankoopbedrag is inmiddels retour geboekt naar mijn CC, de gemaakte verzendkosten worden door chrono24 vergoed zodra ik de factuur daarvan binnen heb. Topservice vind ik!

De communicatie tussen de verkoper en mij, zal ik niet posten, heeft weinig meerwaarde aangezien iedereen wel weet hoe die is verlopen. Nogmaals bedankt allemaal voor het meedenken!

14 likes

Tja nieuw en ongedragen, nu weer met dezelfde omschrijving aangeboden op in ieder geval eBay en chrono.

Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk: maak je daar nog werk van? Niet dat je daartoe verplicht bent natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat je ook wel wat beters te doen hebt, en al helemaal klaar bent met deze geschiedenis. Maar het zou mij wel heel veel voldoening geven als je de platforms tipt, dat zo’n sjaggeraar hier niet mee wegkomt.

Ik kan me ook voorstellen dat je de betrouwbaarheid van je eigen account op de platforms niet wilt riskeren.

1 like

Ik moet nog even een review schrijven op chrono, daarna geef ik ook richting hun aan dat het horloge opnieuw als nieuw en opgedragen wordt aangeboden en tevens op eBay staat. Iets in me zegt echter dat ze dat ook wel gezien hebben…

1 like

Dat vind ik heel leuk om te horen. En dramageil als ik ben zie ik het natuurlijk graag terug in deze draad.

Maar het belangrijkste is dat jij weer netjes in dezelfde positie als voorheen bent gebracht. Jammer dat dat zoveel moeite heeft gekost, en vervelend dat het je zelfs nu nog wat moeite gaat kosten om anderen te behoeden. Maar :+1: :+1: :+1: dat je je niet uit het veld hebt laten slaan en zelfs nu nog de extra stappen zet. Top man.

En nog een duimpje :+1: voor @SuperC voor zijn extra inzet.

3 likes

:joy:

Echt belachelijk!:triumph:
Fijn om te lezen dat alles goed is afgelopen; wel schandalig hoe sommige verkopers maar wat aan rotzooien!!!

Never worn…tsssk!!! :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Net even gekeken bij de recensies over onze Italiaanse vriend: meerdere problemen gehad met kopers en niet altijd even aangename reacties.
Komende week stuur ik hem een mailtje met de vraag of het horloge dat hij aanbiedt de nieuwe is die hij al eerder beschadigd heeft aangeboden of dat dit een andere is. Altijd leuk… Ben benieuwd naar een eventuele reactie. Dit alleen als TS hier geen probleem mee heeft.

3 likes

Ja, doen! :smiley: Inderdaad mits TS er geen probleem mee heeft. Ik zou willen dat ik de ballen had. :sunglasses:

Helemaal lachen als iemand het geld op de plank heeft liggen en zin/energie/tijd heeft om hetzelfde proces door te maken als TS, gewoon om de zaken van de verkoper te traineren. :joy: Kijken wat er gebeurt als we dit geintje met vijf man na elkaar uithalen.

Sorry Eventive dat ik jouw vervelende ervaring zo gebruik om mijn behoefte aan drama te voeden.

1 like

Be my guest…

2 likes

Ik vraag mij af wat hier de meerwaarde van is.
Het is toch wel duidelijk dat je geen zaken moet doen met deze aanbieder.

1 like

@W.E is nogal dramageil. (en ik ook trouwens! :rofl:)

Genoeg reden dus om even te gaan rellen! :hear_no_evil:

1 like

Beetje kinderachtig…

4 likes

Inmiddels zijn ook alle verzendkosten vergoed door chrono24. Top service moet ik zeggen. Je hoort wel eens kritische geluiden over de meerwaarde van het kopen via chrono, maar in dit geval zijn ze zeker van meerwaarde geweest.

6 likes

Mooi!

Het is zoals eigenlijk met alle bedrijven: meer nog dan over goede ervaringen is het interessant om te horen over hoe ‘goed’ de slechte ervaringen zijn. :slight_smile: Top dat je er zo uitgebreid verslag van hebt gedaan! :+1:

2 likes