Chronoswiss only

Gewoon even een zonnige foto van mijn eigen Chronoswiss Regulator Classic

8 likes

Vandaag de Regulateur weer om de pols, wat een fantastisch horloge blijft dit👌

10 likes

Mooie stimulans van @Hovercraft om mijn Chronoswiss weer even om te doen vandaag.

9 likes

Erg mooi ook👌de blauwe kleur, guilloche subdials en die band zijn echt top👍

Ja, ik ben er ook erg blij mee. Die band is speciaal gemaakt omdat ik geen croco band wilde. Ik heb er nog een reserve bij gekregen.

De Regulateur nog maar even op de avond! Blijft fraai die geblauwd stalen wijzers👌

6 likes

Wie zou dit dragen?

5 likes

Van de moderne uitvoeringen vind ik de Area 51 een
mooi horloge.

3 likes

Maar is het een èchte Chronoswiss, dat is een ander verhaal inderdaad. :thinking:

Ik heb de originele timemaster altijd aantrekkelijk gevonden. Een net exemplaar is zeldzaam geworden en de maat van 44mm groot en met de kroon op de duur ongemakkelijk bij het dragen, als goedkoper uitprobeersel indertijd de Aristo aangeschaft die vergelijkbaar is kwa specs.

1 like

Ik ben echt onder de indruk van de nauwkeurigheid van mijn Chronoswiss. Draag hem weer sinds een paar dagen en ik heb hem nog niet gelijk hoeven zetten. Vandaar even een plaatje van het uurwerk wat ze blijkbaar goed hebben afgeregeld in Luzern.

3 likes

Ik was al onder de indruk ….
Maar nu staat het echt op mijn verlanglijstje.

Wat zijn betrouwbare adressen voor dit horloge?

1 like

Ik heb die van mij bij Chronoswiss zelf gekocht in de “certified pre owned” sectie. Voor iets meer dan de helft van de toenmalige nieuwprijs en het horloge is gewoon nieuw. Als je naar iets specifieks op zoek bent, dan zou ik gewoon Beat Weinmann van Chronoswiss een appje sturen. Ik heb het idee dat ze nog best veel van de oudere modellen op voorraad hebben. En als je wilt mag je mij ook een PB sturen en stel ik de vraag voor je (misschien scheelt dat voor de prijs).

1 like

1 like

Het zou hem nog staan ook! :crazy_face:

Jammer dat dat datumvenster het weer verpest. :pensive:

Sorry voor het niet-Chronoswiss-zijn, maar met deze probeer ik er een beetje bij te horen. :face_with_hand_over_mouth::shushing_face:

1 like

Ja die krijg je erbij, geen alternatief toendertijd.

Gewoon omdat het een prachtig horloge is.

6 likes

Even wat Chronoswiss nieuws. Dit is toch wel een hele fraaie heruitgave. Lees ook de positieve review op Fratello. Voor mij buiten budget (en ik heb al een Dingemans jumping hour in bestelling staan).

4 likes