Citizen only deel 2

:rofl:

1 like

BJ7000-52E

11 likes

15 likes


12 likes

Lijkt me leuk om op een verregende vakantiedag alle functies uit te zoeken en te proberen.

2 likes

Vandaag een beetje het wereld wijde web af struinen, kom ik toch 3 coole citizens tegen welke ik alle 3 nog niet eerder heb gezien. Wellicht overheen gekeken, maar iemand ervaring met een van deze?

AW1690-51E (ook wel de citizen Arezzo)

BL5594-59A (digitale module, perpetual calender, JDM model)

NB1050-59A (ook wel gekscherend de baby chronomaster genaamd)

11 likes

Nope, had wel de NB1050-59A vorige maand gezien. Was alleen uitgebracht in Japan volgens mij. Alle drie zijn echt prachtig. Review op YouTube heeft het over 'Baby Grand Seiko meets Baby Omega Aqua Terra.

2 likes

Die onderste is er ook in blauw en zwart.

Vind het echt jammer dat de zwarte een wit datumvenster heeft. Zoals zó vaak het geval bij horloges met zwarte plaat. Vooral bij dit soort semi dressers vind ik dat een doorn in het oog. Anders was dit een serieuze kanshebber geweest. 38mm ook echt een lekkere maat

11 likes

Humor, nooit stilgestaan bij die witte datum op een zwarte wijzerplaat. Ik ga eens bij mijn horloges kijken hoe het daar zit.

1 like

Op voorhand sorry :wink:

2 likes

Die BL5594-59A is mijn favoriet, hele gave ‘chrono’…

De BL5594-59A is een echt coole versie. Zouden ze ook bij ons moeten uitbrengen.

Ik heb tot nu toe nog niets in Japan besteld. Heb hem net besteld. In totaal 35000 Yen, ongeveer 275 euro. Eens afwachten wat er in NL nog bijkomt.

Zodra ik hem binnen heb volgt een uitgebreid verslag.

4 likes

Heel cool :sunglasses: ben erg benieuwd naar je ervaring

Grove stelpost is max zo’n 25% toch? Dat zou dus betekenen dat er een kleine 70 euro bovenop komt, aan invoertax en BTW

1 like

Lekker, zeker met dat bolle glaasje!

11 likes

Zeker. later in een review zag ik wel dat het enkel domed mineraal is een dus vervormd als een malle

2 likes

Hoeft niet hoor. De Vostok’s hebben dat ook. Er zijn genoeg filmpjes waar ze pas bij 80 bar barsten.

1 like

Denk dat we daar van uit kunnen gaan. De inklaringskosten van FedEx komen daarbij.

Wat een mooi klokje is dit toch ……

14 likes

10 likes

Het ‘zicht’ vervormd, doordat het single domed is… Niet dat hij zou barsten of iets dergelijks :wink:

1 like