Citizen only deel 3

Wie heeft er ervaring met de Citizen GPS wave, zit er over te denken om die aan te schaffen. Niet die met de blauwe dial maar met de groene dial. Volgens mij moet die ook te krijgen zijn met groene dial? Heel wat anders dan mijn andere Citizens.

17 likes

De NA om de pols geslingerd! Maar een fractie zwaarder dan m’n 36mm solar field van timex :sunglasses:

19 likes

Gefeliciteerd met je NA :+1:t2:

1 like

11 likes

De Seven nog eens aan de pols :sunglasses:

13 likes

Wat vinden we van de Citizen NJ015 Tsuyosa? ik vind ze echt heel mooi mijn favoriet is de groene of de blauwe ben er nog niet helemaal uit😬

9 likes

NJ0150 natuurlijk**

De witte… als je hem kan vinden! Wie weet nog eens beschikbaar in europa.

Zelf de heb ik de blauwe, erg tevreden mee.

Werk ze vandaag. Wederom kantoor dag

14 likes

Oude timer om deze mooie woensdag te breken :sunglasses:

12 likes

Ik ben fan en heb m om de pols. Erg fijn horloge. Een gele of witte erbij lijkt me top!

16 likes

13 likes

Mijn laatste aanwinst om vandaag :slight_smile:

12 likes

13 likes

Een klein titanium feestje met een gastoptreden van de Boldr. De twee Citizens blijken veel meer mijn ding te zijn dan de Rallye II. (Zelfs nadat ik de gmt eerder heb gehad, verkocht en nu weer opnieuw gekocht) :sweat_smile:

Kak-hobby! :confounded:

13 likes

Mooie collectie. Ik ben benieuwd naar het modelnummer van de groene Citizen? Heeft deze saffierglas?

1 like

Saffier, titanium, radio sync en een perpetual calendar. Dit allemaal in een pakketje van 40mm met 20mm lugs en 20bar drukbestendigikheid :sunglasses:
Dit mooie pakketje heeft het typenummer PMD56-2951. Ook wel de Citizen Promaster Land. (De PMD56-2952 is de zwarte variant, AT6085-50E de zwarte PVD versie en AT6080-53L de blauwe. De PMD-reeks zijn de oudere modellen, de AT-reeks de nieuwere. Qua specs zijn ze allen gelijk.

Helaas wel JDM… Maar als deze 2ehands voorbij komt tussen de 200,- en 300,- zou ik niet te lang aarzelen als ik jou was. :wink:

3 likes

Bedankt voor je uitgebreide reactie. Wat bedoel met JDM? Ik ken deze horloge term nog niet.
Alleen voor de Japanse markt? Calibre H100 zie ik op de website en dan werkt de radio control functie alleen in Japan en niet hier in Europa toch? Jij hebt hier ervaring mee met dit horloge. Zonder radio signaal hier in Europa werkt de perpetual functie dan gewoon. Daar ben ik wel benieuwd naar. Ik ben tot nu toe alleen voor de worldtimer horloges van Citizen gegaan die ook zeker in Europa werken. Dus ik ben echt benieuwd naar jouw ervaring hiermee. Groeten, Marc

1 like

JDM betekent Japan Domestic Market.
Dus alleen in Japan te koop en niet voor export naar buitenlandse markten.

2 likes