Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

Trouwens, die groen goude is wel erg lekker @jacobus :raised_hands: Ergens een aanbieding :sweat_smile:

Gaat een mooi duo vormen met deze :smiling_face:

9 likes

Heerlijk om te zien dat er meer enthousiastelingen zijn over dit horloge! Sinds een aantal weken was ik al zoekende naar een nieuw horloge en afgelopen weekend kwam ik deze tegen! Meteen enthousiast en zelfs mijn vrouw vond hem wel leuk. Je kent het wel “zoiets heb je toch ook al”, nou dit keer dus mooi niet! Meteen gisteren besteld dus nog in afwachting wanneer deze gaat komen!

2 likes

Welke is het geworden? De keuze is inmiddels reuze :sweat_smile:

1 like

De eerste aanschaf van 2024. :+1:

12 likes

Het is de Tiffany Blue geworden!

3 likes

ik zou het niet weten :thinking:
ik had deze groene al voor dat ze ook maar ergens ter wereld aangeboden werd (bestond nog niet)
hoe dat in z’n werk ging kun je hier lezen :ok_hand:
dus mag ik wel zeggen dat ik als enige toen op dat moment de groene in deze vorm als eerste bezat :grinning:

2 likes

12 likes

28 likes

Mooi hoor. Hoe draagt de band? Zit er een fijnafstelling op of niet?

1 like

Vandaag gespot om iemand z’n pols (in Houten, dus misschien voel je je wel aangesproken? :grin:)

Mooi horloge hoor

14 likes

Als de zon🌞schijnt is hij nog mooier😉

16 likes

Nee geen fijnafstelling. Maar de linkjes zelf zou zijn heel fijn dus de stapjes zijn klein en er zit een halflink bij. Viel mij van tevoren tegen maar draagt prima in de praktijk.

En hij jingelt niet zoals de vorige

2 likes

Heerlijk zomers dagje

16 likes

NA, jaaaaah hij is binnen!

21 likes

Vanaf het moment dat ik deze zag was ik eigenlijk al verkocht. Gisteren binnen gekregen en nogsteeds een pracht van een horloge! En niet alleen deze uitvoering/kleur hoor!

Ik vroeg mij alleen af, zou hij niet een net wat meer luxere/mooiere uitstraling krijgen als ze “Citizen” opgelegd hadden ipv gedrukt? Wat is jullie mening?

2 likes

Zojuist terug van vakantie en lag er in mijn brievenbus een lederen band voor de Tsuyosa.

12 likes

Ja, netjes en leuk.

1 like

:joy:

1 like

Crosspost :clown_face:

11 likes

Oogt meteen als een ander horloge zeg