Citizen Tsuyosa NJ0150 Only

Hebbes!

Thnx @Jeffrey1984 voor deze tip!

8 likes

Eindelijk tijd om de NA uit te pakken. Erg strak klokje en mijn eerste met loupe en “jubilee”.

Fijn weekend!

15 likes

Helaas, tis een president. Maar toffe kleur :ok_hand:t3:

1 like

Hahaha, ‘t is mijn eerste hè.
Lijkt wat minder comfortabel dan mijn 5-link op de SARX035. Maar dat kan aan de -iets mindere- afwerking van Citizen liggen.

proficiat :+1: :star_struck:
ik ben nog steeds op jacht :slightly_smiling_face:

2 likes

Daar is ie! Ook een stukje geschreven: NA: Citizen Tsuyosa Two Tone, m’n eerste piece of gold

Blij mee, tof horloge, met een toffe naam: Tsuyosa, dat staat voor kracht. En een krachtig horloge, dat is het :blush::muscle:. Ik heb nu een Fuyugeshiki en een Tsuyosa in mijn collectie, op namengebied gaan we lekker :wink:.

26 likes

Supergaaf deze

1 like

13 likes

Ik zie hier allemaal mooie plaatjes voorbij komen, zelf overweeg ik er ook eentje aan te schaffen, maar ik lees niks over hoe het horloge loopt, tijd houdt.
Ik hoor verschillende berichten over afwijkingen van -30 tot +40 sec per dag, ik weet dat het een vrij basic uurwerkje is maar dat vind ik vrij veel eigenlijk.

Iemand ervaringen hiermee of valt het in de praktijk wel mee?

1 like

Dat is de fabrieksopgave. De fabrikant houdt een aardige slag om de arm, net als andere merken overigens. Dat voorkomt een hoop gezeur van klanten die op elke slak zout leggen. In de praktijk is de afwijking eigenlijk altijd veel kleiner. Bij mijn Citizen met hetzelfde uurwerk is de afwijking < 5 seconden per dag.

1 like

Ik zou wel eens een Tsuyosa willen passen, weet iemand of ze ergens in NL ook in de winkel liggen? Tot nu toe heb ik ze bij verschillende winkels, waar wel citizen ligt, niet gevonden… Liefst in Utrecht of Adam.

Ik heb deze laatst in Haarlem gepast bij Driessen.

5 likes

Ah, goed om te horen. Iemand ervaring met in Juwelier in Utrecht of Amsterdam?

Ik houd helemaal niet van goud of two tones maar deze vind ik erg lekker.

Gefeliciteerd met je NA

1 like

Ik sta idd vooraan als deze vertrekt. Als ik voortijdig al niet besteld heb

1 like

Aha, thnx, dat scheelt een stuk. dank voor de info.

Hier in Almere zag ik ze in de etalage, juwelier met de naam “Dubai” in de Bottelaarspassage. Zelf nog geen tijd gehad om te passen. Ik vind de gele wel kek.

1 like

Moest iemand interesse hebben (onder list) geef maar een seintje :slight_smile:

1 like

net gekocht :rofl:

3 likes

Hulkyosa vandaag :white_check_mark: . Ik moet eerlijk bekennen dat ik de kroon wel echt een vervelende vind. De plek prima, maar dat gepriegel om tijd en datum te verzetten… :grimacing:

11 likes