Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

gaat het je om een merk of of een model? volgens mij heb jij maar 4 of 5 merken die wel jouw ding zijn, en dat maakt de keuze nogal beperkt, zeker met dat budget

6 likes

Het favoriete horlogemerk van hypnotiseurs over de hele wereld.

Meen je dat nou? Ze zijn in elk geval niet geduldig genoeg om even te lezen wat RLC ongeveer zoekt. Ik hield het niet voor mogelijk, maar vergeleken met sommige reageerders komt zelfs RLC over als een weldenkend mens.

3 likes

Huh? :joy:

Ja, dat meen ik. :+1: We hebben ongeveer ieder horloge dat bestaat al een keer voorbij zien komen in de inmiddels vier (?) topics over dit onderwerp.

3 likes

Heb je al eens aan een Hublot gedacht? Al die rolexen en duikers moet wel eens gaan vervelen toch?

resumé, meneer heeft een budget van rond de 2.5k en wil graag een nieuw of zgan exemplaar zonder gebruikssporen, wil graag een Rolex of Omega maar dat kan niet binnen het budget, geen TAG want die gebruikt plastic spacertjes, geen shitters al Tissot en Longines, geen onbekende merken die uitblinken in dit prijssegment als Sinn en Damasko, want dan moet hij op een feestje teveel uitleggen, geen dress watch, geen chronograaf, geen quartz, dus heeft voor zichzelf al bepaald dat het een Tudor wordt, of een Marinemaster, dus die zien we over een jaar wel verschijnen

18 likes

istockphoto-1164597223-170667a

Mensen vallen aantoonbaar sneller in slaap als het zo’n saaie Damasko is. Maar als je 'm moet uitleggen is het toch minder.

5 likes

True.

1 like

Bijna onmogelijk

Want een (beetje fatsoenlijke) Rolex is niet te krijgen voor t budget, Omega redelijk, Tudor icm GMT ook bijna niet te doen. GS sneeuwvlok sowieso niet. Welk merk mis ik?

Conclusie blijft de MM over. We zijn er uit denk ik?? :ok_hand:

1 like

Nee. Zo zijn we er niet uit vrees ik.

3 likes

Ja, dit dus.

:joy:

1 like

of de Sub eruit en zo’n mooie Ploprof nemen, houdt ie geld over voor een Explorer 2

8 likes

Ik heb RLC al een tijdje in de negeer optie van het forum zitten. DIt topic leest eigenlijk best leuk zonder zijn berichten. Ik zie leuke voorstellen van horloges voorbij komen zonder dat ik echt weet wat de vraag is :slight_smile:

8 likes

Dat moet toch een giga klatser zijn dacht ik? :laughing:

Ik gok op een ’ not my cup of teatje’ :joy:

1 like

Wie hou jij voor de gek dan? :sweat_smile:

1 like

:joy::+1:t5:

1 like

Ik vind dat hij er bier voor moet kopen. Veel bier.
Zal m goed doen.

En dan dronken iets kopen om 2 uur 's nachts. Dat zijn altijd de beste aankopen.

4 likes

Wel opletten op welke websites je rondhangt. Toen ik een keer zo’n avondje had stond er een maand later een Oekraïense vrouw met twee kinderen voor de deur.

6 likes

Zijn zoekterm zal waarschijnlijk horlogerie zijn. Wat kan er misgaan?