Die IWC is toch niet heel bijzonder afgewerkt?
Heel klein beetje guilloche op de subdials en verder gewoon een geprinte plaat.
Die IWC is toch niet heel bijzonder afgewerkt?
Heel klein beetje guilloche op de subdials en verder gewoon een geprinte plaat.
Op welke fronten?
Ook in iets bravere kleurtjes natuurlijk:
Captain cook kan natuurlijk ook, ook leuk.
Ben zelf ook geen fan van microbrands. misschien als vakantiebeater…
Sorry man, als je kijkt naar de ‘mindere’ merken heb je die afwerking voor minder hoor .
Bij IWC betaal je , terecht of onterecht, flink voor de naam.
Maar goed, ik ben net zo ‘oppervlakkig’ als jij bent hoor. Ik heb liever ook een mooi merk.
toch mooi dat elke generatie de fles Pasoa mee maakt.
@youngwatchenthousiast jij al een fles pasoa achter de kiezen?
dat heb ik helaas gemist, wij moesten het doen met een PET fles zelf gemaakt moonshine
dat is die leuke GMT optie waarbij je de GMT wijzer achter de urenwijzer kunt verstoppen als je hem niet gebruikt?
Dat weet ik eigenlijk niet. Beide zijn 12u, dus ik denk dat als je hem gelijk zet dat die achter de urenwijzer valt ja.
een watte? mis ik iets?
dat ja, briljante optie
Let’s agree to disagree
Vanuit merkbeleving bezien? Want the ultimate pilotwatch zou voor mij eerder een Stowa Baumuster A zijn, of zelfs de Archimede die inmiddels 100m WR hebben. Daarna de Smiths PRS-48, dan de Glycine Airman, de IWC Mark XVIII Petit Prince.
De Damasko zie ik eerder als field watch. Shitty lume, dat dan weer wel. De distinctie tussen een Field en een Flieger horloge is wel wat wazig te noemen, die geef ik je.
Iets wat zo druk is is in mijn ogen geen ultiem pilotenhorloge. Het is een mooie chrono, versta me niet mis, maar ik ben een purist.
Dat dus. Je zou die Damasko kunnen gebruiken om die IWC tot fijnstof te vermalen, en zelfs dan zou er nog geen kras op zitten.
It’s emotional inspiration. Maar goed, 4000 ballen verschil ten opzichte van een Stowa omwille van één beveltje op de kast is… Tja. Wat @Ruud al zei:
Kut. Je was me voor.
Daar heb je gelijk in. Die specifieke Sinn is niet mooi. Dan is jouw IWC veel mooier. Maar noem het niet het ultieme pilotenhorloge, want dat is qua specs en ontwerp gewoon de facto niet zo.
en bedankt
je wordt er niet sneller op met de jaren