Haha, ja mooi was die tijd.
Prima, maar om te roepen dat er tot 3K geen interessante horloges zijn is, als we @RLC even laten gaan, natuurlijk onsinn. En Sinn is niet het enige merk, je hebt vijf zes Duitse merken, je hebt enorme hoeveelheden meer dan coole Presages met unieke wijzerplaten, Tudor Prince horloges, je hebt GS quartz, er zwerven Longines en Hamilton horloges rond, microbrands, de hele line-up van Oris, etc etc etc.
Eensch. Dat heb ik dan ook gedaan.
Prachtig, die kleur.
Wat denken we ervan om @RLC op te geven voor ākopen zonder kijken - de horloge editieā ?
Shitters in termen van rlc. Ik geef toe, de draad is niet heel lezenswaardig maar alle opties zijn afgeknald.
Rlc doet ook geen quartz, en de pauper springdrive wil ie ook niet want moet zichtbodem.
Rlc koopt binnenkort die ene seiko die die verkocht heeft terug.
Goed plan. Ik zal Steinhart alvast een mailtje sturen.
Zou serieus goed zijn als rlc eens iets uit zn comfortbubbel past.
Sinn, Oris en Damasko leveren echt prima kwaliteit. Maar goed, niet juiste merkje.
The upgraded 2020 SLA021J Ceramic met saffier editie. Maar eerst maar eens van dichtbij bekijkenā¦
Ja dit zou ik hem van harte aanbevelen en gunnen. Echt top. IJsgehard staal, waanzinnig ontspiegeld saffier en een zelfsmerende kroon. Gaaf ding.
Die dus.
Ik vind die cijfers lelijk, maar de kast is wel krasvast en dus RLC proof.
Ik zou zelf zoiets halen:
Ik mis mijn Sinn 656 nog wel eens⦠al zou ik perse een stalen band erbij willen.
Ja mooi horloge maar ik heb de IWC Le Petit Prince Chronograph al. The ultimate pilot watch voor mij. Damasko voegt mijns inziens dan niet veel meer toe. Dezelfde categorie waarbij de Damasko in de schaduw van de IWC Le Petit Prince Chronograph leeftā¦
Ik vind het echt twee verschillende horloges. Die IWC is een stuk drukker natuurlijk en minder tool/militair. Die Petit Prince is gewoon een kantoorchrono van de bovenste plank.
Haha, nee man.
Tsja, IWC is net zoān movement inkoop-boer als Damasko of Sinn.
Alleen naampje is wat exclusiever.
Dit.
Er was ooit een legendarisch filmpje waarin een CEO van IWC in een presentatie aangaf dat ze klanten te grazen wilden nemen met dure horloge die goedkoop waren om te maken, door ze voor de gek te houden met allerlei dingen. @selie @jotun of @Fate_Amenable_To_Change kan dit nog wel opduikelen denk ik. Een van die drie heeft het destijds gepost en/of van toelichting voorzien.
Klinkt goed, heb je een artikel nr voor me?
Niet te krijgen voor 2.5k
Viel zu teuer