Viel zu teuerš
Rlc heeft een budget van 3k nu. Dat is geen jlc or rlc budget
Vind ik wel.
Ben bang dat een Reverso te dressy is voor RLC, zoals hij eerder al eens aan gaf. Die krijgen te weinig draagtijd.
een gebruikte Polaris is helaas niet te vinden voor 2.5k
2-3k maar het liefste 2.5k
Ik dacht ik kom even kijken. Maar er is nog geen keuze gemaakt begrijp ik?
Cheers to yāall.
Ja klopt. Mooi horloge, maar heb hem in mijn handen gehad. Was niet zo te spreken over de clasp. Wel beter dan de gewend zijn van Seiko, maar mijns inziens nog steeds ruk. Daarnaast had ik er twee in mijn hand, 1 met een bezel as smooth as butter en 1 met een bezel als een Invicta, ruk dus. Quality control wat we van reguliere Seiko modellen gewend zijn. Het enige wat er nog bij mij in zou kunnen komen van Seiko is de Marine Master 300 of een Grand Seiko.
Nog niet genoemd. Mooi horloge! Maar wil niet meer dan 1 IWC in de collectie.
Ik geloof gewoon in de grote namen en in de iconen. Die trekken mij ook vanwege hun Heritage en historie. Het geen of weinig afschrijving is natuurlijk in deze hobby altijd mooi meegenomen. Ik heb geen ruzie met mijn geld namelijk. Dus om in korte tijd honderden of zelfs duizenden euroās te laten verdampen vind ik niet nodig.
Mooi horloge maar wil niet meer dan twee chronografen in de collectie
Ja onbewust wel zie ik. Komt denk ik omdat de Marine Master 300 SLA021J bovenaan mijm lijstje staat en die valt wat gunstiger uit dan het eerder genoemde bedrag.
Ik zit hier effe gezellig mee te lezen, er komt een hoop leuks voorbij.
Maar wanneer je al zulke mooie exemplaren hebt, wil je dan niet een keer een stapje maken naar een JLC of Blancpain? Of wil je meer van hetzelfde? Houd de IWC, een Rolex en ga voor zoān toppertje erbij. Of kom je dan niet aan je volume?
Als je meer moeite had genomen zie je dat ik in de hele draad continu Sinn aanraad. Ik vind dat een gaaf merk, RLC niet.
Die Sinn die jij nu post komt mijn ontbijt wel van omhoog.
In dezelfde kleur als die wijzerplaat.
De laatste keer dat mijn braaksel die kleur had was na een fles pasoa op een 2e klas middelbare school feest.