Avec le temps, va, tout s’en va
On oublie le visage et l’on oublie la voix
Le cœur, quand sa bat plus, c’est pas la peine d’aller
Chercher plus loin, faut laisser faire et c’est très bien
Dit hele topic bestaat uit geduldige forumleden die suggestie na suggestie na suggestie doen en Ralph die iedere suggestie keer op keer van de hand wijst.
Nee dat sprak ik daarvoor al. Maar het kwam uitermate goed van pas, inderdaad. Zo herinner ik mij nog dat we op de vlucht voor milities, konden onderduiken bij een cacaoplantage. Toen bij het ontbijt mijn makker @Jotun echter lief naar de wederhelft van de plantagemeneer dacht te lachen, werden we pardoes zonder pap van het erf afgetrapt. Bleek zijn dochter te zijn, die de glimlach als huwelijksaanzoek had geïnterpreteerd. Raar land.
volgens mij had dat meer te maken met die vraag van jou of je niet een paar van die planten tussen je billen mocht bewaren voor thuis. die man had toch duidelijk gezegd cocoa i.p.v. coca
Aka ‘not my cup of tea’
Op mijn suggestie heeft hij niet eens gereageerd
Dus wat zou nog de reden zijn van dit topic
Oh dat is dan per ongeluk. Wat was jouw suggestie?
Wat dacht je van een TAG Heuer Horloge Carrera 45mm Carrera Heuer 02 Chronograph GMT CBG2A1Z.FT6157?
Of kleur eens buiten de lijntjes met een Bell & Ross BR 03-94 R.S.19.
Die Bell & Ross is onwijs gaaf! Mijn mening, zoals gezegd is het wel “buiten de lijntjes kleuren”, het moet je ding zijn…
Zo mooiiii
Tenenkrommende presentatie. Je zal toch maar een IWC Portofino hebben zeg…
zeker waar, maar ter nuancering, het is een presentatie voor World Minds, niet voor horlogegekkies, maar om als horlogeliefhebber te zien hoe een CEO van een groot merk zo over z’n klanten spreekt, is inderdaad erg fout
Niet nog een Chronograaf in de collectie. Heb er nu twee en dat vind ik genoeg. Daarnaast liever geen Tag Heuer en al zeker geen 45mm unit.
Niet mien merk. Mijns inziens lelijke vierkante hokken.
gaat het je om een merk of of een model? volgens mij heb jij maar 4 of 5 merken die wel jouw ding zijn, en dat maakt de keuze nogal beperkt, zeker met dat budget
Het favoriete horlogemerk van hypnotiseurs over de hele wereld.
Meen je dat nou? Ze zijn in elk geval niet geduldig genoeg om even te lezen wat RLC ongeveer zoekt. Ik hield het niet voor mogelijk, maar vergeleken met sommige reageerders komt zelfs RLC over als een weldenkend mens.
Huh?
Ja, dat meen ik. We hebben ongeveer ieder horloge dat bestaat al een keer voorbij zien komen in de inmiddels vier (?) topics over dit onderwerp.
Heb je al eens aan een Hublot gedacht? Al die rolexen en duikers moet wel eens gaan vervelen toch?