Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Mijn grail was lange tijd de MM300, nu ik echter de MM200 heb begin ik te twijfelen. De MM300 is namelijk best een dikkerdje en ligt behoorlijk hoog op de pols, ik vind het profiel van de MM200 dan ook een stuk mooier. Er zit inderdaad wel een minder uurwerk in en de monoque case heb je ook niet…

1 like

Ik heb ze beide gehad. De SPB077 a.k.a MM200 en de MM300 Sbdx001.

De MM200 is mooi en inderdaad minder dik. Maar de MM300 is qua afwerking wel weer echt next level. Ondanks op papier 44mm draagt hij qua grootte hetzelfde als een SKX, alleen wel wat dikker.

1 like

Dat is dat je een Toyota Camry wil terwijl je voor hetzelfde geld een Lexus kan rijden toch?:wink:

Bij jouw dus ook, ik dacht al dat Ralph afscheid had genomen.

1 like

Ja maar dan heb ik in dit geval liever een V8 Toyota dan een instap hybride 2.0 Lexus🤪

1 like

Valt in het echt erg mee, prima in verhouding.

Nee ik doe niet lullig hoor. Ben zelf ook een groot fan van Skiën en de bar onder water zetten met de Après-ski. So we have more in common than you think :sunglasses::+1:

Koop een Cartier.

Ik voel een seiko aankomen!!

Eentje van 200m waterdicht. Had ik dat al gezegd?

:beers::beers:

Welke ref is dat aub? Nice watch!

Ga normaal gesproken al drie keer per jaar op wintersport. Plus ik denk dat heliskiën ook iets te risicovol is dat als het mis gaat ik mijn beroep niet meer kan uitoefenen. Take risks in life, maar weet ook waar de grens ligt :grin:

2 likes

300 meter toch?

Vind de Cartier Tank Solo L Quartz toch te excentriek. Ben bang dat de liefde van korte duur zal zijn. Plus Quartz ook :sweat_smile:

De spb185. Net nieuw en adv.prijs is 1250

1 like

The path of the shiitake :jp:

Dank je

We zijn gvd geen Lemmingen! Bekijk het maar met je collectie, ik hoor het in 2025 wel welke je had willen kopen.:joy:

3 likes

Ajohhh 1235 replys en nog geen keuze?! Dit is wel weer heel extreem.

1 like

Volgens mij is dit niet echt een constructieve bijdrage aan dit topic…

1 like

Not your cup of tea? :joy: :+1:

1 like