Collectie advies: zoektocht naar een nieuw horloge

Vind de Cartier Tank Solo L Quartz toch te excentriek. Ben bang dat de liefde van korte duur zal zijn. Plus Quartz ook :sweat_smile:

De spb185. Net nieuw en adv.prijs is 1250

1 like

The path of the shiitake :jp:

Dank je

We zijn gvd geen Lemmingen! Bekijk het maar met je collectie, ik hoor het in 2025 wel welke je had willen kopen.:joy:

3 likes

Ajohhh 1235 replys en nog geen keuze?! Dit is wel weer heel extreem.

1 like

Volgens mij is dit niet echt een constructieve bijdrage aan dit topic…

1 like

Not your cup of tea? :joy: :+1:

1 like

Ja, ik zeg het al vaker. Koop er bier van.

Het mooiste zou zijn om alles te verpatsen behalve de sub. Die 40 jaar af te raggen en dan in 2060 hier terug te komen als een epische baas.

Net als die vent die hier ff kwam koekeloeren en zich bedacht dat hij nog een Explorer in de la had liggen die 20k waard was. Wat deed hij? Weer ff lekker dragen :ok_hand::ok_hand::ok_hand::sweat_smile:

4 likes

Gelukkig hoeft het een het andere niet uit te sluiten.

1 like

Die lege asymmetrische plek in de doos is een doorn in mijn oog haha. Ziet er niet uit…:sweat_smile:

1 like

Toch vind ik het linke soep, dit tafeltje. Voor je het weet wandel je op een beschonken avond naar dat ding toe, om jezelf een heerlijk glaasje Acqua di Parma in te schenken. #squaremetermancave

12 likes

Ah bah. Dat lijkt mij niet chill. Overigens moet je dan wel echt kachel lam zijn.

1 like

Had je niet ook zakmessen daar ooit liggen? Of heb ik dat gedroomd?

1 like

… is veelzeggend.

12 likes

Eerder benieuwd naar de tafel ernaast want dat lijkt zo’n werktafel van de Gamma, eerst aan de whiskey en dan met een van de zonnebrillen op met de decoupeerzaag aan de slag, en ineens uitschieten naar links, ai!

5 likes

Haha, ik zie dat dus voor me. :joy: @jurk ook denk ik.

3 likes

Absoluut. Maar na het IWC topic van gisteren ga ik geen tekeningen maken over het karakter RLC. Ik heb het idee dat het alter ego van Ralph expres loopt te trollen hier. Ik weiger hier nog verder voeding aan te geven. Ik predik verbinding en die past daar niet bij.

Ik hoop dat @RLC snel zichzelf weer wordt! Volgens mij ben je dan best een toffe peer.

12 likes

We moeten toch snel zorgen dat Ralph wat vindt, dan kan hij weer een nieuw topic openen.

On topic, is dit niks voor je?

Mocht het al gesuggereerd zijn, mijn excuses dat ik niet alles teruggelezen heb.

Het ontbreken van een panda of reversed panda dial zou mijn een doorn in het oog zijn :wink:

afbeelding afbeelding

5 likes